Zonnescherm is prachtig schoon geworden!

Vriendelijk en net en vakbekwaam

Gaat rustig te werk maar werkt toch goed Bij vragen geeft men goed en gedegen antwoord

goede service, goede kwaliteit

De offerte was duidelijk, ondank het feit dat P. 2x moest komen, werd de prijs niet aangepast! Klasse.

Vakkundig werk

Aardige medewerker die goed werk heeft afgeleverd. Doek is weer superschoon.

Heerlijk opgefriste markiezen.

Vriendelijke jongen, liet alles keurig netjes achter, lapte zelfs de vies gemaakte ramen. Ik heb jullie al bij vrienden aanbevolen.

Markies weer mooi schoon!

Onze ervaring met Friss is positief. De communicatie met Friss verliep prima en correct. Ook diegene die de markies kwam reinigen was prettig, vriendelijk en deed zijn werk goed. De markies heeft hij niet helemaal schoon gekregen, maar we concludeerden met elkaar dat dit kwam omdat wij zelf de markies te laat hebben laten schoonmaken. Gelukkig scheen die dag de zon en die zorgde ervoor dat sommige vlekken na de behandeling nog zijn verbleekt. Al met al zijn wij tevreden!

Geweldig 10

Geweldig, er werd snel gewerkt. E ige nadeel ik heb zelf moeten hekoen om steeds het rolluik naar beneden te doen. Ondankt dat het geweldig is gedaan door die ene persoon zou het toch prettig zijn als die met 2 medewerkers zou gebeuren. Dat is dan mijn tip.

Bedrijf was onbekend voor ons, de verwachtingen zijn nagekomen blijf wel een uitgave maar is belangrijk om het eens in de 3/4 jaar opnieuw te laten doen. Vriendelijk en goeie jongen die bij ons langs is geweest.

Zeer netjes en secuur gewerkt.

Heel tevreden over het resultaat en een vriendelijke medewerker die zijn vak verstaat. De rolluiken zien er weer als nieuw uit. Na afloop de ramen nog even keurig schoongespoten,zodat deze er ook weer netjes uitzagen.

Super goede service en de rolluiken zijn weer als nieuw

Duidelijke offerte en prijsafspraak, medewerker was ruim op tijd en belde zelfs of hij eerder kon komen. Onze rolluiken zijn werkelijk weer als nieuw!

Op alle vlakke heel goed

Netjes te woord gestaan , goede comunicatie met afdeling service, werkzaamheden goed uitgevoerd , goede tijdsafsraak , aardig personeel. Ben zeer tevreden

Heel positief

Werkt netjes, schoon. Laat alles goed achter.

Vriendelijke man en levert goed werk af

Supergoed gedaan

Heel tevreden over de werkzaamheden die deze jongeman had verricht.

Positief

Aardige nette mensen die de verwaarloosde markiezen van ons net gekochte huis weer (bijna) hebben schoon gekregen.

Alles naar wens.

Vriendelijke medewerker en netjes gewerkt.

Snel en met gewenst resultaat; zonnescherm als nieuw

Niet verwacht dat het zo snel weer schoon zou zijn. Ons zonnescherm hangt nu 10 jaar en zat dus onder wat vlekken van vogelpoep en hier en daar grijze strepen. De reiniging heeft hem weer als nieuw gemaakt. Ook fijn dat daarna de ramen zijn gewassen.

Alles volgens afspraak

voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

keurig gereinigd en na afloop alle "sporen" op ramen, deuren etc weggewerkt.

Zeer tevreden.

Keurig aan afspraak gehouden, scherm mooi schoon. Volgens afspraak de hele dag en avond scherm naar beneden. Het was goed weer kon goed drogen. Om 10 uur scherm omhoog. Dag erna scherm uit, toen schrok ik erg zaten er overal vlekken en nat. Heb zelf weer proberen schoon te maken, is deels gelukt. Maar niet zo mooi als het was, vanochtend contact met Friss. Netjes geholpen, en komen als ze in de buurt zijn kijken. Ik verwijt bedrijf niet, had het misschien een paar dagen omlaag moeten laten. Ik wacht af is al netjes dat ze komen kijken.

Goed, maar erg duur voor 40min werk

Goed werk geleverd, doek is weer schoon. Alleen 40min werk voor 225eu is wel absurd.

correct en goed

van offerte tot aan de afhandeling vlot en netjes afgewerkt

Goeie communicatie en vriendelijk personeel. Zonwering etc netjes schoongemaakt. Ga zo door Richard en Sven. Komen beloftes na.

uitstekend

Netjes en goed

Prima geholpen en mooi resultaat

Wij hebben een zonnescherm laten reinigen. Deze ziet er weer als nieuw uit. Het scherm is ook meteen weer opnieuw geïmpregneerd. Deze was al 12 jaar niet schoongemaakt. De medewerker heeft meteen netjes de schuifpui schoongemaakt en alles keurig achtergelaten.

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.