Erg blij met het resultaat

Rolluiken zijn fris en schoon

Vriendelijk en professionel personeel ik zal ze bij iedereen aanraden

Onze zonwering weer helemaal Friss

Onze knikarm zonwering was na zo'n 6 jaar werk toe aan een schoonmaakbeurt. Na even speuren op het internet kwamen wij op de site van Friss Een vriendelijke jongeman meldde zich op het afgesproken tijdstip op ons adres in Schiedam. Na ruim een uur werk was de klus geklaard en werd alles netjes opgeruimd, inclusief het lappen van de ramen. En alles voor de vooraf afgesproken prijs. Omdat een aantal buren ik hun zonwering hebben laten schoonmaken kregen we ook nog een korting op de prijs

Jonge medewerker oogt onzeker

Binnenkant van het zonnescherm is niet geheel goed schoongemaakt.

Heel blij

Goede service, mooi werk geleverd, erg tevreden!

Probleemloos

Zonneluifel ziet er weer schoon uit. Fris laat geen rommel achter.

Goede service. Zeer tevreden.

Medewerker was precies op tijd en heeft alles conform de afspraken afgehandeld. We zijn tevreden met de rolluiken als nieuw.

Prima!!

Prettig contact met het bedrijf en keurig alles schoongemaakt

Netjes en professioneel

Prima gedaan en vakkundig

Netjes!!!

3 rolluiken schoongemaakt ... zeer netjes en super mooi geworden!

Goed werk en laten geen rotzooi achter.

Alles lekker schoon. 1 kap van de rolluik van de voordeur vergeten, is nog vies.

Goede ervaring en fijne service.

Goede ervaring en fijne service. Vanaf de aanvraag van de offerte tot aan het schoonmaken van de rolgordijnen tevreden.

Keurig werk

zeer korect en vriendelijk en behulpzaam zeker een aanbeveling bij mijn kontacten

zie boven

Mooi resultaat en plezierg geholpen, 15 jaar oud weer als nieuw

We dachten dit scherm krijgen we niet meer schoon. Zelf was het ons ook niet gelukt maar dankzij Friss voor thuis zitten we er deze zomer weer strak bij. Mooie verlenging van de levensduur. We zijn er blij mee.

werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd.

Vakkundig uitgevoerd met kennis van zaken.

Zeer goed!

Wij hebben onze rolluiken 8 stuks van binnen en buiten schoon laten maken en 2 dakkapellen. Snel, goed en zeer vriendelijk geholpen voor een goede prijs!

Niets aan toe te voegen

Goed eerst voor contact en snelle reactie op offerte aanvraag en snel gepland. Goede service aan huis

Zonnescherm goed schoon geworden. Jammer van de ramen

Zonnescherm zeker goed schoon geworden. Daar mag ik niks van zeggen. Maar in de offerte stond dat de ramen ook schoongemaakt zouden worden na afloop. Ik had zelf een afspraak en moest net voordat het klaar was weg. Maar dat was geen probleem. Alvast betaald en ik ben gegaan. Bij terug komst prachtig scherm maar vieze ramen

geweldig

mijn 17 jarige knikarmscherm was erg vervuild. Nou eerlijk waar .... hij is zo geweldig schoon ... bijna als nieuw gewoon ... na de behandeling van de zeer aardige meneer. Ook onze ramen en de ramen van de buren heeft hij schoongemaakt. Geweldige service. in 1 woord: GEWELDIG

Goede service! Eerlijke prijs.

- vriendelijk personeel. - snelle offerte. - eerlijke prijs. - optijd volgens afspraak aanwezig.

Mooi op tijd maar ramen niet schoon

rolluiken mooi schoon

Schoonmaakwerkzaamheden aan rolluiken zijn naar tevredenheid uitgevoerd.

Uitstekend schone rolluiken en zonnescherm

Offerte gevraagd en binnen een paar uur al gekregen. Zeer schappelijke prijs. Vanmorgen is Roy geweest, zeer nette en vriendelijke man die uitstekend heeft schoongemaakt. 6 rolluiken en 1 zonnescherm binnen drie uur als nieuw. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.