klantvriendelijk, duidelijk en netjes gewerkt.

Was goed op tijd en vriendelijk. Legde alles duidelijk en begrijpelijk uit. Werk ging vlot en had alles netjes opgeruimd. Wij zijn er enorm blij mee!

Kan niet beter

MIjn uitval scherm 400/300 cm is na 7 jaar gebruik weer als nieuw,,,gedaan in 2019

Prima dienstverlening, doet wat is afgesproken en meer.

Mijn ervaring met Friss is uitstekend. Naast het reinigen van de rolluiken heb ik meteen ook de zonnepanelen laten doen. Ook mijn buren waren geïnteresseerd en konden diezelfde dag ook terecht. Dit gaf ons beide een leuke korting. Tijdens het schoonmaken kwamen er wat defecten bij een aantal rolluiken naar voren. De vriendelijke medewerker van Friss heeft daarop een goed advies gegeven hoe dit te kunnen laten herstellen. Al met al een prima dienstverlening.

Op de afgesproken tijd aanwezig en gestart.

Werkzaamheden volgens afspraak goed uitgevoerd. Plus uit eigen beweging van werknemer wat tips gekregen ivm onderhoud. Echt service- en resultaat gericht .

Alles volgens wens.

Zeer correct bedrijf. Zeker aan te bevelen. Rolluiken aan binnenkant schoon gemaakt, als nieuw

Nette mensen en rolluik blinkt weer

Geroutineerde schoonmakers, vriendelijk en op tijd. Geld meer dan waard!

Zonnescherm weer bijna als nieuw!

Friss is een zeer professioneel bedrijf met zeer kundig opgeleide werknemers en materiaal! Van af het begin tot op eind(ramen gezeemd e.d.)goed voor mekaar, niet is te veel! Beveel dit bedrijf van harte aan! Ook na het schoonspuiten van een stukje carpool zonder van te voren afgesproken tegen een kleine vergoeding weer stralend schoon!

Super goede ervaring.

Netjes geïnformeerd vooraf, komen de afspraken naar, en alles is super netjes geworden, en ik zal jullie zeker aanraden bij een ander. Bedankt hiervoor Jan.

Doen wat ze beloven

Komt afspraken na, werken snel en efficiënt en het resultaat is geweldig

Prima service, mogen periodiek terug komen.

Alles goed gereinigd, en tegen zeer acceptabele prijs.

Super service voor super prijs

Geen ervaring met dit bedrijf maar sta echt versteld wat ze doen voor normaal geld. Bij ons 2 rolluiken op eerst verdieping gereinigd en die waren echt vuil. Ook zat er nog wat vogelpoep op gevel naast rolluik ook dat proberen zoveel mogelijk weg te halen zonder dat wij dat hebben aangegeven. Echt top. Ze mogen elk jaar langskomen .

geweldig

Dacht ja dat zal wel, maar zo blij dat ik het gedaan heb. zijn echt weer als nieuw. Zeker aan te raden

zeer tevreden

Goede en snelle communicatie en de werkzaamheden werden snel ingepland. Afspraken zijn netjes op tijd en naar behoren uitgevoerd.

Alles was prima geregeld markies is mooi schoon geworden , ga zeker in de toekomst vaker gebruik maken van dit bedrijf.

Super aardige medewerker uit Waalwijk kwam een kwartier te vroeg en het was nog te donker. Kopje koffie en toen er supersnel en hardwerkend in ijskoud weer al onze markiezen weer als nieuw achtergelaten. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Hulde! Wat een aardige nette jongen!

viel enigszins tegen

Uitermate aardig persoon heeft ons bezocht. Er werd meer van binnenuit gewerkt dan dat er aan de buitenkant wordt schoongemaakt. De weersomstandigheden waar daar ook wel na (het was koud). Maar in de offerte stond meer dan ogenschijnlijk is gedaan. De kappen zijn er niet afgeschroefd, of de lamellen met was zijn behandeld weet ik niet. Of de geleiders zijn ingesmeerd, weet ik ook niet. De binnenkant van de zonweringen zijn nu wel schoon, ook op de plek waar we zelf niet bij konden komen. Dus dat is positief. Bij elkaar vind ik het qua prijs (365) niet in verhouding tot de bestede tijd en hetgeen gedaan is.

Netjes verwerkt

voor herhaling vatbaar!

Werd netjes gebeld dat hij eraan kwam. Zeer vriendelijke meneer die met plezier zijn werk doet! Een aanrader voor anderen!

Fijn bedrijf om mee te werken.

Eerste keer ging een rolluik niet meer dicht, nadat ze weg waren. Hierna goed opgelost.

Alles keurig schoon en netjes achtergelaten. Onze rolluiken weer als nieuw. Kortom super tevreden

Viel mij tegen.....

Bij de offerte word specifiek gevraagd waar het scherm zich bevindt......maar diegene die kwam was verbaasd en ter plekke aan het puzzelen om zijn spullen aan de achterzijde te krijgen. Ik had ,zoals verzocht werd, een water en stroompunt vrijgemaakt welke niet gebruikt werden, omdat er een heel apparaat voor de deur stond met alle slangen door mijn huis heen. De doorgegeven informatie (inclusief foto's) over het scherm leek niet voldoende door gecommuniceerd te zijn naar het uitvoerend personeel. Prijs/kwaliteit verhouding is voor mijn mening te duur voor het resultaat.....195 euro voor 1 scherm van 5x3 waarbij het niet geheel schoon is geworden, 2x inspuiten/ 2x afspoelen/ ramen even zemen en net 30 minuten werk.......jammer dat de schimmel/mos plekken nog steeds zo goed zichtbaar zijn.

We waren erg blij met het resultaat :)

Vakkundig en vriendelijk personeel

Zowel binnendienst- als buitendienstmedewerkers zijn heel erg behulpzaam met de uitvoering van de order.

Vriendelijk en zeer bekwaam

Zeer bereidwillig en laagdrempelig contact over de mail. Zeer vriendelijk en bekwaam service verleend rondom huis. Een aanrader!

Mijn verwachtingen waren niet hoog gespannen omdat mijn parasol echt heel erg groen was geworden,maar het resultaat is verbluffend. Schoon snel zonder rommel top!

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.