Prima dienst, zonwering enorm opgefrist!

5 markiezen waren meer dan 5 jaar niet schoongemaakt en een gewoon sopje werkte niet echt, dus toch maar een offerte aangevraagd. Vanaf offerte aanvraag tot opgefriste zonwering: communicatie loopt, afspraken nagekomen. Prima dus

Alles precies vlg afspraak oerfect gedaan!

Kwam prachtig op tijd. Zeer professioneel en heel vriendelijk. Behulpzaam ook, hielp meteen mee tuinmeubels versjouwen. Rolluiken en zonnescherm weer als nieuw!

Ons zonnescherm is weer als nieuw. Goede service, ramen worden nog gedaan. Echt een aanrader!

Goede service, mooi resultaat.

Totaal geen verwachting maar resultaat is perfect. Op een juiste en goede manier werden de werkzaamheden aan het zonnescherm uitgevoerd. Alles keurig opgeruimd, ramen gezeemd. Het resultaat is fantastisch. Scherm is als nieuw.

Snel en schoon

De markiezen zien er FRIS uit. Zijn er blij mee.

Aardige, vriendelijke van Frizz.

GEWELDIG

Keurige man met goed advies.

TOP

In een woord TOP. Keurig op tijd, alles netjes opgeruimd en mij markies is als nieuw.

De rolluiken zijn weer als nieuw!

Fijne medewerker en harde werker. Had niet verwacht dat hij de rolluiken zo schoon kon krijgen! Hartelijk dank. N.B.: Hoop dat hij een goede reis terug heeft zonder al te veel file.

Zeer efficiënt en professioneel

Rolluiken zijn perfect schoon. Leifel iets minder maar dat kan ook aan kwaliteit doek liggen

Het hele proces van aanvraag tot schoonmaak is prima verlopen. Vriendelijke medewerkers.

Als nieuw is mijn zonnescherm weer. 6 jaar niets aangedaan. Vogelpoep etc.erop. Een heldere kleur weer, als nieuw. Bedankt.

Wat een geweldig resultaat. Als nieuw mijn markies. Top!

Aan diverse mensen door gegeven wat een prachtig resultaat na het schoon maken door jullie bedrijf.

Zeer tevreden maar!

Uitstekend geholpen met de schoon maak van de rolluiken. Nette offerte gekregen alles top. Alleen door dat er 2 rolluiken minder zijn schoon gemaakt. Een prijs aanpassing gekregen nog geen nieuwe factuur. En er moet nog een afspraak gemaakt worden om de puntjes op de i te zetten. Met vriendelijke groet en alvast mijn dank

Erg goed

Plezierig een efficient

Snel en vakkundig

Ik heb nu gezien hoe ik het zelf kan doen. Zou er geen 100 euro meer voor over hebben

Fijn om te horen dat u tevreden bent en dat de werkzaamheden vakkundig door ons zijn uitgevoerd. De kosten voor het schoonmaken van uw rolluik bedragen € 98,00 inclusief 21% BTW, voorrijkosten, middelen en materialen, voorbereiding (offerte-planning ect.) en arbeid! In onze optiek een hele redelijke prijs. Uiteraard mag u daar een andere mening over hebben.

Super schoon en fris!

Al jaren keek ik tegen vuile rolluiken en zonwering aan. De buitenkant kan je zelf goed schoonmaken, maar de binnenkant niet. En nu is dat gedaan door Friss! Alles weer heerlijk schoon en fris. Superfijn!

Professioneel

Eerlijk en goede klantenservice. Top werk opgeleverd. Alles is weer mooi schoon en netjes.

Afspraken nagekomen en weer lekker schoon

Rolluiken en zonnepanelen laten reinigen. Rolluiken kon ik aan de binnenkant zelf niet bij. Ze zien er weer als nieuw uit, ook aan de binnenkant. Tevens de zonnepanelen laten reinigen. Alles keurig uitgevoerd door een vriendelijke medewerker, tegen een prijs waar ik het zelf niet voor kan doen. Ik kom hier de volgende keer zeker terug

Goede en snelle service

Vertrouwd bedrijf, alles weer Netjes schoon.

Nette aardige Vaklui die weten wat ze doen

Nette aardige Vaklui die weten wat ze doen. Markiezen weer fris. Helemaal goed,.

Snel, schoon, meedenkend.

Erg goed

Ik had niet gedacht dat mijn door vuil en weer aangetaste zonnescherm zo schoon kon worden, het is als nieuw!

Volgens afspraak

Snelle reactie op aanvraag reactie. Goede info. Na akkord snel een afspraak. Monteur oo ttijd en eerkte zorgvuldig. Resultaat us vettassend. Dat alles tegen een redelijke prijs

Netjes werk afgeleverd en schoon opgeleverd.

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.