Professionele schoonmaak van rolluiken

De mede werker heeft op een professionele manier onze rolluiken gereinigd en schoon gespoten. Daarna werden onze ramen gereinigd met water en middel dat geen strepen achterlaat. Kan dit bedrijf van harte aanbevelen !!

Snel en goed schoon

Na 13 jaar ons zonnescherm eens goed onderhanden laten nemen. Niet dat het intens vuil was, maar met de jaren toch de nodige vlekken (insecten e.d.). De behandeling verliep erg snel en grondig. Na een uurtje was het doek weer als nieuw. Zeker aan te bevelen !

goed schoongemaakt

vlot en goed schoongemaakt

Prima en duidelijk voortraject en goed werk!

Offertetraject snel en duidelijk. Concorm afspraak werkzaamheden uitgevoerd naar volle tevredenheid en in goede sfeer.

Prima service!

De zonneschermen zijn zo goed als mogelijk gereinigd en geïmpregneerd. Deskundige en vriendelijke medewerker!

Op tijd, vriendelijk en de werkzaamheden prima uitgevoerd

Mooi opgeknapt en ziet er weer als nieuw uit.

Prettige werknemer en het zonnescherm kan er weer jaren tegen!

Heel blij mee!!!:)

Blij met mijn schone zonwering. Het wordt grondig gedaan, en netjes en schoon achter gelaten, door n aardige jongeman. Heel tevreden. Duim omhoog :)

Vriendelijk , stipt op tijd en prima resultaat.

Zondermeer een goede service en goede kwaliteid. Alleen jammer dat ze dit keer zijn vergeten om de ramen schoon te maken. Maar dat mag de pret niet drukken.

Fijne service, prachtig resultaat

In mijn nieuwe koopwoning waren de rolluiken jarenlang niet gereinigd. Met Friss kon ik snel een afspraak inplannen en binnen twee uur zagen alle rolluiken op de eerste en tweede verdieping er weer als nieuw uit. Ik vond zowel de prijs als de medewerkers erg vriendelijk!

priima

Friss for quality

We zijn als Nederlanders snel geneigd om te gaan piepen, mauwen en zeuren....bij het werk van Friss is daar geen enkele rede toe. Uiterst korrekt en zeer vakkundig werden mijn markiezen gereinigd...alleen maar komplimenten....zo kan het dus ook !

Snelle reactie op email en afspraak kon ook snel gemaakt worden.

Redelijk

Ik had er meer van verwacht, zwarte rand is niet helemaal verdwenen en ook niet alle vogelpoep is verdwenen.

Goed werk en vriendelijke service

De rolluiken van dakkappel keurig en vakkundig gereinigd. Prijs-kwaliteit dik in orde

Beetje duur

Ik moest de standaardprijs van 225,- betalen voor het schoonmaken. Mijn scherm was niet heel vies, dus het was in een uurtje gebeurd. Achteraf heb ik er dan niet zo'n goed gevoel over. Natuurlijk is het ene scherm vuiler dan het andere, maar ik wil niet betalen voor degenen wiens zonnescherm viezer is. Van tevoren moest ik foto's toesturen van het scherm, dus was Friss bekend met de vervuiling. Het lijkt mij dan ook beter om voortaan de standaard prijs van 225,- te vermelden, maar daarbij op te merken dat er een opslag of een korting komt, afhankelijk van de staat van het zonnescherm. Zoals het nu gaat is het niet zo dat de vervuiler meer betaalt. Dat is niet in overeenstemming met de tijdgeest. Maatwerk, daar gaat het tegenwoordig om. Dus als ik u was zou ik mijn businessmodel aanpassen, anders doet een ander dat wel.

Dankzij Friss ziet onze zonwering er bijna weer als nieuw uit!

Duidelijke website, snelle offerte en goed en snel werk...... en het allerbelangrijkste ....... de zonwering is enorm opgefrist!

Weer als nieuw

Markies weer zowat nieuw! Onze markies is 18 jaar oud en was heel vies geworden door het weer. Het randje onderaan de markies zat het weer in en was zwart. We zagen de eigenlijke kleur van de markies haast niet meer. Na reiniging is de markies zeker voor 90% weer schoon geworden en haast nieuw. De kleuren weer mooi en mensen die langs lopen geven complimenten. Top gedaan en de jongeman die kwam was vriendelijk.

Snel en schoon

Resultaat is werkelijk fantastisch

Goed contact in de offertefase, vriendelijke bejegening. Snel een afspraak en medewerker was netjes op tijd. Werkt zeer zorgvuldig en netjes. Resultaat overtrof onze verwachtingen. Markiezen waren bijzonder vuil en beschimmeld. Maar na vertrek bleven we achter met markiezen die als nieuw waren.

Mijn rolluiken weer als nieuw

Firma Friss heeft op deskundige wijze mijn rolluiken gereinigd voor een schappelijke prijs. Zeer vriendelijk personeel.

Reiniging perfect uitgevoerd door klantvriendelijke vakman

Van te voren was ik er niet van overtuigd dat het scherm volledig schoon zou worden. Achteraf had ik een onnodig zorgen gemaakt. Goede kwaliteit geleverd door Frizz. BRAVO !

Zonnescherm weer mooi schoon

Het zonnescherm is weer mooi schoon op een paar vlekjes na. Het enige nadeel is dat het scherm nu iets slapper en lager lijkt te hangen waardoor de achterdeur er klem onder komt te zitten.

Schermen weer als nieuw ;-)

Onze 2 uitvalschermen waren behoorlijk smerig, met oa ook 2 "banen" met mos/algen aanslag ontstaan tijdens de winters. Deze banen zijn vrijwel onzichtbaar schoon geworden! Nieuwe coating werkt ook goed, druppels staan weer op de schermen ;-)

Snel en goed.

Snel en goed.

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.