uitstekend werk geleverd

Doek van het zonnescherm is na 18 jaar weer als nieuw.

Hele goede service

Hele vriendelijke mensen, die alles keurig hebben schoongespoten met hoge drukspuit en daarna ramen ook schoon gespoeld. De zonneschermen zijn heel schoon geworden. Ik ben er blij mee!

Vakbekwame en correcte medewerker, heel goed werk geleverd. Verbluffend resultaat, prijs OK

Vakbekwame en correcte medewerker, verbluffend resultaat. Prijs OK. Afspraak helemaal nagekomen.

Vlotte service, schone doeken en prima werk geleverd

Snelle prijsopgave en vlotte datum voor reinigen. Alles netjes schoon en zeer tevreden met het resultaat

Beloven wat ze zeggen!!

Onze markies is als nieuw en de luifel van 15 jaar oud kan gewoon weer enkele jaren tegen het vuil. Totaal niet verwacht.

Mijn zonneluifel van ruim 20 jaar oud ziet er weer perfect uit. Kan zeker weer een aantal jaren mee.

Niet geweldig

Goedenavond Het scherm is redelijk schoon had er meer van verwacht, De reden is dat uw bedrijf is geweest met behoorlijke regen. Naar mijn idee kun je dan ook niet goed zien wat er wel of niet is geraakt. Ik vind het jammer om dit u mede te delen. vriendelijke groet, Coby Brouwer.

Als ik eerlijk ben, had ik de indruk dat de ramen niet gdaan zijn. Vorige keer zag het er beter uit.

De schermen heb ik nog nauwelijks droog gezien, maar denk dat het wel goed is.

Een geweldig resultaat na het schoonmaken van ons zonnescherm

Snelle reactie van priisopgave tot afspraak. Vooraf nog een telefoontje met de juiste tijd van aankomst. Prima werk verricht en ons zonnescherm van 30 jaar oud ziet er weer keurig uit. Een aanrader dit bedrijf.

Vriendelijk, professioneel en met het gewenste resultaat

Van offerte-aanvraag tot factuur ging alles soepel en professioneel. De medewerker ging pas weg toen hij tevreden was met het resultaat en onze parasol kan weer jaren mee. Top!

Rolluiken zien er weer als nieuw uit

Prima service, alles volgens afspraak

Super netjes en correcte afspraken

Overzichtelijke prijsopgave en werkomschrijving . Alles correct en netjes uitgevoerd door zeer bekwame en nette mensen.

Goed resultaat en service

De markiezen zijn weer als nieuw.

Rolluiken van binnen en buiten weer helemaal schoon.

weer een frisse zonwering!

Waarom zelf moeilijk doen? Voor een redelijk tarief zit je weer onder een fris zonnescherm. Prijsopgave en het maken van een afspraak ging erg vlot en vriendelijk, net als de uitvoering van het werk. Kortom: een aanrader!

Gewoon geweldig

Friss & schoon

Keurige medewerker, netjes gewerkt, resultaat was super, aanrader!

Nu weer perfect schone rolluiken.

Kundige medewerker was keurig op afgesproken tijd en heeft de rolluiken goed schoongemaakt. Wel even geholpen met omhoog en omlaag van de rolluiken tijdens het schoonmaken.

Subliem

Een fantastische keuze om Friss in te huren. Het resultaat is oogverblindend. DANK...DANK..

perfect

Zeer vriendelijke medewerker die secuur en rustig onze 4 rolluiken heeft gereinigd. Friss beschikt over de juiste apparatuur om dit professioneel uit te voeren.

Keurig

De communicatie met dit bedrijf en de administratieve afhandeling van de opdracht was prima en het werk werd keurig en met een goed resultaat uitgevoerd.

Geweldig resultaat

Netjes gewerkt vriendelijk personeel top

Zeer vriendelijke jongeman, en zeer efficiënt.

Uitstekende service. Zeer tevreden

Gewoon goed.

Hele vriendelijke man, die perfect werk verricht.

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.