Professioneel en super vriendelijk

Voor het eerst FRISS benaderd voor het schoonmaken van onze markies. Vriendelijk en professioneel. Alles netjes schoongemaakt. Zelfs de ramen. Dank jullie wel. We gaan jullie zeker aanraden. Groet vanuit Aalsmeer

Super goed en netjes gewerkt

Mooi schoon

super

erg netjes gedaan

Goed tevreden met het uitgevoerde werk

Vandaag is onze 10 jaar oude markies gereinigd. Het was behoorlijk vervuild door tata steel. De man die ons scherm kwam reinigen was super vriendelijk, netjes en heel erg gemotiveerd om al het vuil weg te krijgen. Hij heeft heel erg zijn best erop gedaan en het resultaat is veel meer dan wij verwacht hadden. Als afsluiting heeft hij ook nog even keurig onze ramen en die van de buren gelapt. Een dikke pluim voor deze man en het bedrijf. Ik kan het iedereen aanraden!

Geweldige service

Keurig personeel en zonnescherm is weer als nieuw terwijl het erg smerig was.

Prima werk

Prima werk

Alles netjes schoon,

Super schoon

Zeer tevreden!

Tegenvallend

Medewerker kwam prima op tijd en was zéér aardig. Werkzaamheden m.bt. het doek markiezen zag er goed uit. Wat mij bij nadere inspectie tegen viel was dat het houtwerk niet bepaald schoon was. Dit heb ik dus zelf voor alle 5 markiezen moeten doen. Vond dan ook de prijs kwaliteits verhouding ( kleine 2 uurtjes) niet in verhouding staan met het resultaat!

Het heeft mijn verwachting overtroffen

Geweldig schoon

Heel snel een offerte gekregen, bij vragen wordt je keurig geholpen. Wachttijd tussen de offerte en het uitvoeren viel erg mee. Wij hadden een combinatieafspraak samen met één van onze kinderen Heel netjes en snel gewerkt. Alles heel mooi schoon rolluiken en zonnescherm. Heerlijk om `s avonds naar de rolluiken te kijken die weer mooi schoon zijn.

Goede service.

Goede service. Doet wat afgesproken is. Vriendelijke en goede medewerker.

vuile rolluiken weer als nieuw

Na dat wij verhuist waren en een drukke verbouwing achter de rug hadden zagen we nog tegen 1 ding op. Alle rolluiken op alle verdiepingen weer schoon krijgen aan de binnenkant. Dit werd mogelijk tegen een acceptabel bedrag en ze zien er weer uit als nieuw. Communicatie vlot en de man die kwam was ook zeer vriendelijk en nauwkeurig. Echt je geld waard!

Keurig bedrijf wat zich aan de duidelijke afspraak houdt.

Na informatie opvraag via mail snel een prijsopgave en na akkoord een datum en tijd gepland. De medewerker heeft de moeite genomen de slang bij gebrek aan achterom netjes over het garagedak te trekken zodat het binnen netjes bleef. Zonnescherm is echt opgeknapt, super, en de ramen zijn netjes gewassen achtergelaten.

Goede ervaring

Netjes te werk gegaan. Rolluiken zijn weer netjes schoon van binnen en van buiten.

Zeer positieve ervaring

De medewerker van Friss was zeer vriendelijk en kundig bij het reinigen van ons rolluik.

Top, helemaal blij met het resultaat

Vriendelijke medewerker. Werkt netjes en denkt ook aan de buren. Luifel weer als nieuw. Daarna ook netjes mijn ramen en kozijn schoongemaakt. Ik zou hen zeker aanbevelen.

Alles is netjes gedaan

We hebben goede ervaring met uw bedrijf, de afgesproken tijd was goed en alles is netjes afgewerkt de rolluiken en de ramen zijn goed gereinigd.

De markies en zonnescherm zien er weer goed uit!

Uw medewerker heeft ons goed geholpen. Alles ziet er weer spik en span uit .

goed geholpen, niet helemaal gelukt

kundige en prettige werknemer. het scherm is niet helemaal schoon geworden, maar het was dan ook wel heel erg vuil. Had wat meer aandacht mogen geven aan het schoonmaken van de behuizing. niet te duur.

Erg tevreden

Ik ben heel tevreden vriendelijk personeel

Geweldig !!!

Er werd goed en vlot schoongemaakt. De vriendelijke schoonmaker werkte ook heel nauwkeurig. De volgende keer zijn jullie absoluut weer aan de beurt.

van het begin tot eind voldeed Friss aan onze verwachtingen

Zie hier boven

helemaal prima!

Snel en vakkundig schoongemaakt, het ziet er allemaal weer heerlijk Friss uit

Industrieweg 8

5145PV Waalwijk

Over Friss Reiniging

FRISS VOOR ZONWERING Friss voor Zonwering is een onderdeel van Friss voor Thuis. Wij zijn een schoonmaakbedrijf voor uiteenlopende gespecialiseerde opdrachten. Onze professionele reinigers zijn gespecialiseerd in het reinigen van zonwering. Zoals zonneschermen, markiezen, rolluiken en parasols voor particulieren en bedrijven.