Prima bezorging. Volgende dag artikelen in huis.

Dik tevreden met de verzending. Spullen zeer snel in huis.

Na eenmisverstand is allesopgelost

Na mijn 1 ste beoordeling is gelijk contact met mij opgenomen en is het zeer netjes opgelost

Supersnel en keurig verpakt

Bestelling werd de volgende dag al geleverd, keurig verpakt.

Snelle levering .

Goed geleverd

Wel raar dat een pakje dat in de brievenbus kan passen op de man gebracht wordt. Er moet zelfs voor getekend worden. Waarde van het pakje in mijn geval 5 euro. Verzending 8 euro. En dan nog tekenen. Het had per post gekund. Maar het ging prima en mooi op tijd.

mwah

snelle goed elevering. problematische retour via postnl. moet eerst online aanmelden, jullie e-mailadres invoeren en etiket printen en naar servicepunt. heel gedoe. dhl is beter

Slechte kwaliteit

Ik heb een nieuwe brandweer slang gekocht en na aan te sluiten begon hij te lekken de draad waarmee de koppeling op de slang is gezet zit los waardoor de slang er af komt na twee keer te hebben geëmaild geen reactie niet eens een sorry of een oplossing heb duidelijke foto's gemaild maar geen reactie zou hier niets meer bestellen Arjan langelaan

goede winkel, goede service

Goede webshop, en goede levering

Slecht

Op site stond gratis verzending, bleek bij bestellen toch bijna 8 euro verzendkosten. Artikel maat bleek niet goed besteld door ons, terugsturen niet gratis maa weer verzendkosten. Verzendkosten nog duurder dan artikel

goed maar bij klanten dienst word niet gereageerd

goede dag mijn ervaring is goed ,maar als ik een é mail stuur word daar niet op gereageerd ? ik heb een email gestuurd ivm garantie maar na twee mails geen reactie wat nu mvg eddy

Uitstekende klantenservice!

Had specifiek advies nodig voor aanleg druppelslangen en aansluiting op mijn waterkraan. Youri heeft de tijd genomen om mij exact aan te geven wat nodig was. Super!

Efficient

Snel, efficient en prijs bewust, gewoon goed.

Gewoon keurig alles snel geleverd prima kwaliteit

De spullen online gekocht deze zijn snel en volgens verwachting snel geleverd.

Binnen een dag geleverd. Bedankt Bram

Precies wat ik nodig had, snel en deftig geleverd, alles perfect in orde!

Ik heb gekregen wat ik heb besteld en goed verpakt

Perfekt

Snel,vriendelijk, super :)

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel, correct, degelijk

Zeer prettig, Uitermate tevreden.

Goed product, snelle levering

Perfect geregeld, prima webshop, snel verzonden

geleverd zoals beloofd

gewoon goed

Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering en prima prijs

Snel geleverd tegen prima prijs

Snelle correcte levering

Een website waar ik graag zaken mee doe

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC

About NexaParts B.V.

technical supply. industriele slangen, koppelingen en fitwerk.