Helemaal in orde

Product netjes verpakt en geleverd volgens afspraak.

Platte slang besteld, netjes verpakt en geleverd, goede kwaliteit.

Mooi snel geleverd

Smorgens besteld en de volgende dag geleverd

perfecte afwerking bestelling

tevreden

prima levering

geen bijzonderheden

Snel geleverd, goede service

Groot assortiment, spullen worden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Prima!

prima service!

Snel de juiste buitenkraan gevonden en tegen een scherpe prijs. Snelle levering. Aanrader!

Makkelijke website overzichtelijk en snel geleverd. Top

Zeer snelle levering

Product volgens informatie

snel en correct

snel en correct

Duidelijke informatie en snelle levering

De maatvoering van de wielen worden duidelijk aangegeven, heeft mij goed geholpen met bestellen.

Goede Communicatie

Helder en duidelijke communicatie

goed en snl geleverd

Snel geleverd en het product past perfect

Uitsteknd

Veel keuze in installatiematerialen die ook voorradig zijn. Goede afhandeling van het bestelproces en snelle bezorging. Fijne webshop om je materialen te bestellen!

snel en inorde

snel en in orde

Prompt en accuraat

Gewenste product was snel te vinden op de website, de bestelprocedure was simpel en de levering prompt.

Verkeerde product geleverd, maar vlot en goed opgelost,

Na ontvangst van het verkeerde product mocht ik het product houden en werd een het juiste alsnog opgestuurd.

Goede morgen, Over de ganse lijn vind ik alles top. Waarschijnlijk door mijn fout was er een dubbele bestelling. Dit werd telefonisch direct gecorrigeerd. Men nam ook dadelijk op als ik belde. Het is verschrikkelijk vervelend als men telefonisch gewoon niet in binnen geraakt bij sommige bedrijven. s' Avonds kreeg ik al een mail dat de pomp ingepakt en klaar stond. De pomp is heel aangekomen en werkt prima. Mvg. John

Mooi assortiment en ruime keuze, bestellen ging gemakkelijk en snel binnen

Vlotte levering

Op de site vlot gevonden wat ik nodig had.

Snelle levering.

zeer tevreden

zeer tevreden en vlotte service

Ik heb bij dit bedrijf een gereedschap koffer gekocht en de volgende dag werd deze al bezorgt. Alleen de gegevens op de factuur waren niet goed vermeldt, daarom even contact met hun gezocht en de volgende dag kreeg ik een factuur toe gemaild met de juiste gegevens. Tim bedankt

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC

About NexaParts B.V.

technical supply. industriele slangen, koppelingen en fitwerk.