Goed product en snelle levering

Heel tevreden over levering en kwaliteit.

Het funcioneerd goed, we hadden deze dubbel kraan veel eerder moeten aankopen. Hartelijk dank

Perfect over gans de lijn.

Bestelling werd snel verwerkt, goed geleverd.

Zeer goed.

Helemaal tevreden en mijn vrouw met reuma in de handen ook met die makkelijk vast te houden pen.

Prettig zaken doen bij deze firma.

Goede en duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle afhandeling van levering.

Bestellen is snel, eenvoudig en klantvriendelijk

De bestelde onderdelen zijn snel geleverd. Retourprocedure is eveneens eenvoudig. Duidelijke tussentijds status update van bestelling.

snelle goeie levering

snelle levering en goed materiaal

Ouderwetse goede service

Bij dit bedrijf staat de klant op 1. Het product is proffesioneel verpakt en met een zeer korte levertijd geleverd. Tevens zat er als presentje een blocknote met pen bij. Ik ben meer dan tevreden.

juiste product en snelle levering

juiste product en snelle levering

32mm flat hose

Prima product ,lekker snel binnen

Breed assortiment en duidelijke (product) omschrijvingen. Snelle levertijd en duidelijke vermelding van status van de order.

Kan ik nu nog niets van zeggen.

Het pakket zou afgelopen zaterdag bezorgd moeten zijn, het is inmiddels woensdag en volgens DHL zit het pakket nog steeds in het sorteerproces. Ik wacht het vandaag nog af, hoor ik niets dan ga ik bellen.

Snel

Dik voor mekaar

uitstekend

goede informatie en service

snelgeleverd

Gemakkelijk en snel

100% in orde

Snelle verzending, kwaliteit van verzonden goederen! TOP

uitstekende informatie!

Ik wilde beter begrijpen wat de verschillen zijn tussen de druppelbewaterings slangen. Dat is perfect uitgelegd aan de telefoon. Goed bereikbaar ook!

Niet goed

Op uw site staat BTW nummer invullen, doch er wordt geen rekening mede gehouden, en ik moet de Nederlandse btw betalen. Na het bewijs jullie opgestuurd te hebben, geen reactie meer, zwaar teleur gesteld, Rene.

kwaliteit en op tijd geleverd

kwaliteit en op tijd geleverdZwijbdrecht

Goede site veel producten.

Goede ervaring netjes afgeleverd.

Zeer professioneel

Supersnelle verzending, goed en eerlijk advies, sneel en correcte afhandeling van de retourzending. Kortom: professioneel en voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs

De bestelde IBC-adapters en slangkoppelingen zijn zo te voelen van stevige kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en de volgende dag geleverd. Prima!

Goed en snel

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC

About NexaParts B.V.

technical supply. industriele slangen, koppelingen en fitwerk.