gewoon goed, snel en voor een nette prijs!

gewoon goed, snel en voor een nette prijs!

top snelle en juiste levering

top snelle en juiste levering

Snelle oplossing

Van de week een Ebara pomp besteld maar helaas werd deze beschadigd geleverd. Dag erna gebeld met de firma en probleem voorgelegd, kreeg dezelfde dag nog bericht dat er een nieuwe pomp werd opgestuurd. Prima afhandeling.

Lange wachttijd voor verzending

Men vraagt bijna 10 euro verzendkosten en bovendien duurt het enkele dagen voor het pakket vertrekt.alles is een optie , zelfs betalen met Kbc kost extra.

Denken mee en bellen terug

Prijzen zijn prima en de verzending verloopt precies als aangegeven.

Kan niets anders zeggen ....gewoon prima

Alles correct afgehandeld

Ik heb niet juiste product besteld maar men was uiterst behulpzaam bij het retoureneren

Snelle en correcte levering. Dank daarvoor

Snelle en correcte levering. Eveneens het aangekochte product is zoals verwacht, dank daarvoor.

Geweldig, goede levering

Onderdeel had een levertijd van 20 dagen, en werd al na 2 dagen geleverd. Top.

Vandaag voor 15:00 besteld - Morgen geleverd

Ik deed mijn bestelling 16-5, het is nu 24-5 maar nog niet binnen... Ik zou bovenstaande zin verwijderen, mijn regenton staat al gelakt en vol regenwater aan het vulapparaat nu nog een gat boren....

Perfect, binnen 24 uur bezorgd

Super netjes en snel

Duidelijk,netjes en een snelle levering

Snel

Ik kreeg mijn artikel super snel

Snelle correcte levering

Product goed!

ok

zeer goed !

Goed product

Valt tegen

Is niet over zelfbouw pakket gesproken gelezen gehoord en gezien Ook niet na tel. kontakt omtrent vragen over produkt

Snelle verzending, zeer behulpzaam en goede kwaliteit.

Ik had een verkeerd artikel opgestuurd gekregen. Dit werd meteen opgelost naar volle tevredenheid van mijn kant. Het contact met Techniparts was uiterst constructief en positief.

top zaak alles netjes geregeld

Top zaak alles netjes geregeld snel en correct. Ook netjes bezorgt door DHL

goed ,een netten behandeling ,en goede en netten bezorging.

Snel en redelijk ruim assortiment

Voor het aansluiten van een IBC container op pvc leiding en regenpijp had ik onderdelen nodig die bij de bouwmarkt niet te krijgen zijn. Techniparts had de belangrijkste wel op voorraad en kon snel leveren. Helaas hadden geen aansluitmateriaal voor de regenpijp, dus die heb ik alsnog bij de bouwmarkt gehaald.

Zeer snelle levering!

Dus snel en mooi product!

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC