Prima kwaliteit product

Product zoals verwacht, prima kwaliteit. Snelle levering.

Alles naar wens gelopen

goed spul, snelle service en levering

even bellen voor info, goede spullen aanklikken en 2 dagen later je project af kunnen maken

Super levering.

Ze zijn snel en de website is overzichtelijk, dus geen problemen bij het vinden van wat je nodig hebt. Top bedrijf doe graag zaken met hun.

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product

Formidastisch

Correcte snelle levering van het bestelde.

Snel

Zeer snelle levering. Prima materiaal en een heel leuke prijs

alles richtig..

alles richtig

Maatwerk

Zeer deskundig geholpen door Frank en ruim een jaar later de order kunnen plaatsen incl. nabewerking.

Heldere site, telefonisch vriendelijk geholpen, snel de boel in huis

Prettig, helder en snel

Goede service , reageerd snel

Ik had tijdens het bestellen een verkeerde postcode ingevoerd en dit werd snel opgepakt.

Na 6 dagen nog steeds niks verstuurd

Niks binnen 24 uur verstuurt. Na 3 dagen contact word gezegd dat het verstuurd word. Wederom 2 dagen later zeggen jullie dat het bij DHL een storing is en dat jullie hem gaan versturen. Tot op heden is er niks bij DHL afgeleverd. Iemand van jullie kan mij ook even contacteren dat het niet goed gaat. Het woordje sorry kan er niet vanaf. DHL heeft hier inmiddels van allerlei andere winkels wel afgeleverd. Nergens is storing behalve zogenaamd bij jullie. Waarom word er niet gekeken naar een andere oplossing. Postnl bijvoorbeeld. Maar goed , ik wacht nog 1 dag en daarna bestel ik elders. Gaat alles retour.

Aanrader

Betrouwbare webwinkel.

Foutje in de bezorging redelijk snel gecorrigeerd

Er werd een verkeerd pakket geleverd Een e-mail gestuurd, die netjes beantwoord werd met een retour label. Volgende dag het correcte pakket en gelijk de foutieve levering aan de bezorger mee terug gegeven

Prima ervaring

Alles netjes op tijd en goed afgehandeld

Correcte en snelle levering

Uitstekende prijs en snelle levering

Prima snelle levering

Prima snelle levering

Super goed product en snelle levering

prima ervaring

gekregen wat ik besteld had altijd op de hoogte gehouden van de levertijd.

Geweldig snel

Snel bevestiging en dat ze art aan het inpakken waren en binnen 3 uur was aangeboden aan pakketdienst. Volgende ochtend geleverd. Iedereen aan te bevelen.

techniparts is top, alleen een andere vervoerder zoeken.

De Honde Lul DHL Heeft het weer eens verprutst. Donderdag om 12.00 's middags besteld, Donderdag 1 week later om 16.00 pakketje bezorgt Toppers (NIET) Keurig mail en telefonisch contact gehad Techniparts gehad. Zelfs pakketje extra verstuurd. Toppers (WEL).

Goed bedrijf

GEEN LEVERANCIER ALS JE ZAKEN WILT DOEN.

VOOR ARTIKELS DIE VOLGENS UW WEBSHOP LEVERBAAR ZIJN MOEST IK VEEL TE LANG WACHTEN DAAR KAN IK GEEN KLANTEN MEE PAAIEN. MVG

Goed.

Goed.

Goed en snel geholpen.

Het produkt voldoet niet daar de binnenkant van de messing kniebocht zeer ruw is en het zeer vlug zal aangeladen worden met slip dat in het helder water aanwezig is. Het water bevat veel ijzer dat zich afzet op het ruw gedeelte aan de binnen zijde van de kniebocht wat snel verstopping veroorzaakt. Dus voor niets gekocht. Een ander kniebocht van 1 1/4 dat glad is was er niet op uw webside. Groetjes van een teleurgestelde klant. Leon Cuppers.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC