uitstekend

Snel en correct

Prima bedrijf

Netjes goed en snel geleverd

Keurige afhandeling

Goede kwaliteit en vriendelijke behandeling

Goede bereikbaarheid, goede service.

het geheel is orderlijk verlopen

verder geen afwijkende procedures

Site sérieux et très bon matériel

Je recommande sans hésiter

rampzalig

Nadat ik de druppelslang compleet met t-stukken, bochten en eindstops had geplaatst heb ik deze op een besproeingscomputer van Parkside (Lidl) aangesloten. Al na één uur vloog een van de einstops er uit. Door deze met behulp van een door mij gekochte slangklem vastgezet te hebben was het euvel "verholpen"!! Helaas niet: intussen heb ik al 3 eindstops, twee t-stukken en twee bochten van een draadklem voorzien: totale kostenpost: € 9,40. Dit is geen degelijk product en zou het liefst deze aankoop ongedaan willen maken.

Heb bij het bestellen van materiaal vragen gesteld over de samenstelling van bestelling. Heb gelijk advies gekregen en een voorstel ontvangen voor een betere samenstelling Bestelling werd gelijk aangepast en correct geleverd. Prima bedrijf dus prima

Levering op tijd. Afspraken nagekomen. Verzorging van het product goed ingepakt

Snelle levering en leverancier van het juiste onderdeel. Goede website.

Vlot en correct

Ik heb 4 stang ogen besteld voor mijn hobby project. Super fijn dat deze de volgende dag er al waren

Professioneel, efficient en klantvriendelijk

Professioneel, efficient en klantvriendelijk

Fijn geholpen, snel geleverd wat ik nodig had

Uitgebreid en gericht aanbod, doeltreffende en klantvriendelijke website. correcte en snelle levering. Dit alles geeft een voldoening schenkend vertrouwen en stelt de klant in staat, de specifieke onderdelen te bekomen welke belangrijk zijn voor de realisatie van zijn of haar project. Bedankt.

Snel en correct geleverd en zoals beloofd op juiste dag

Enig minpunt is de nogal grote doos, dat had kleiner gekund. Dat ik daarvoor +7€ leveringskosten moest betalen is niet echt klantvriendelijk. Al de rest was natuurlijk voortreffelijk, ook de keuze van dag van levering, die was juist en stipt!

kwaliteit en prijs oke.

Website duidelijk wat er geleverd zou worden en dat werd ook zo geleverd. Prima.

Hadden een product in kleine oplage dat verder bijna nergens te krijgen was. Verzendkosten hoog voor iets dat door de brievenbus past, maar service en informatie over het bestelproces was prima en we hadden het product binnen no time in huis.

Top correct!

top!!

Spullen zien er uit

zeer snelle services en levering en goede prijs

zeer snelle service en levering en goede prijs

volledig naar behoren na persoonlijk advies van één van de medewerkers.

Groot assortiment en snelle levering.

Gisteren besteld en vandaag in huis. Netjes voor niet alledaagse producten.

Zeer goed!

Product geleverd volgens voorwaarden en opgave!

Prima geregeld

Zoals ik verwacht. Op tijd