Groot assortiment, snelle levering, goede kwaliteit en schappelijke prijs.

correcte afhandeling met goed produkt

Produkt (bronzen nippel) werd een paar dagen (5 dgn.) later geleverd, dan eerder na telefoontje vooraf was toegezegd (2 dg.), omdat het op voorraad lag. Project liep hierdoor enige vertraging op. Kwaliteit van het produkt maakte veel goed.

Website bestelling; ervaring

Zeer toegankelijke website maar spijtig genoeg was de weergegeven info betreffende voorraad niet correct (aangeduid 5 maar effectief geen in voorraad) en werd er tevens het verkeerde artikel geleverd. Spijtig genoeg kon de leverancier tevens mijn gekozen artikel niet meer leveren. After service was perfect in communicatie, ophalen van verkeerde artikel en aanbieden van alternatieven welke helaas niet in aanmerking kwamen voor mezelf. Aanvraag tot creditering aanvaard.

Correcte benadering en communicatie

Correcte levering

Onderdelen waren zoals besteld goed dus verzending DHL is ruk

DHL schijnt er een handje van te hebben dat hun bezorgers stoppen bij het adres. Dan niet uitstappen om hun werk te doen maar melden dat er niemand is en het pakket bij een service punt droppen. Vertraagde de levering met 4 dagen. Als je de spulletjes niet direct nodig heb is het geen probleem hier te bestellen.

prima geholpen

Kort na mijn bestelling werd ik opgebeld dat het bestelde niet op voorraad was en hebben samen een alternatief gevonden zodat ik binnen een dag geholpen was. Prima service.

prima kwaliteit en paste prima

Goed bedrijf met mooie producten

Uitmuntende service

Ik had een pomp besteld die beschadigd was . En ik had contact opgenomen en ik kreeg gewoon een nieuwe pomp toegestuurd .

Snelle en accurate service

Kopen in de webshop is door het eenvoudige zoeken makkelijk. De medewerker denkt na bij een bestelling en veld om verduidelijking.

netjes en duidelijk. spullen snel in huis.

Naast een prima website was de afhandeling en bezorging ok. "Papierwerk" en bezorg info ok en op tijd geleverd.

Helemaal Top!

Besteld en de volgende dag in huis. Zo hoort het!

Kwaliteit binnen de tijd.

Tevreden mens.

Levering was snel en conform verwachting, maar product viel tegen.

Ontvangen kraan splitter bleek door las op behuizing niet optimaal te functioneren. De standaard koppeling van de wasmachineslang en Amerikaanse koelkast slang bleef lekken wanneer deze helemaal op de schroefdraad gedraaid werd, aangezien de las op de behuizing verder vastdraaien verhinderde. Zelfs bij het plaatsen van 2 rubber koppelingen, was het niet lekdicht.

het voldoet aan de verwachtingen

Het product is volgens verwachting en redelijk snel in huis

Zeer goed uitgevoerd.

Geleverd conform de afspraken en zo hoort het.

Klantvriendelijk, Toen bleek dat ik een artikel te weinig had besteld, werd er snel gereageerd op mijn e-mail en kon het artikel toch nog mee met de orginele bestelling en had ik geen dubbele verzendkosten.

Superfijne service

Snel geleverd wat ik had besteld, en toen ik belde omdat 1 afdichtingsrubber ontbrak werd ik keurig geholpen. Ordernr noemen, en nog geen dag later lag er zo'n rubber per briefpost bij me op de deurmat. Zeer tevreden over het verloop van mijn bestelling, keurig een onzorgvuldigheid rechtgezet

redelijk goed

Had graag 18 mm vet koord willen hebben staat ook aan gegeven maar kan niet worden geleverd. dus alternatief 19 mm

Gewoon goed

Opzoek naar een bepaald materiaal, keurig geinformeerd door de verkoop en sample ontvangen. Test uitgevoerd en paar dagen later materiaal besteld.

Fijne webshop

Fijne webshop en zeer duidelijke communicatie vanaf het moment van bestellen tot levering.

Snel contact, prima advies

Goede advisering

Zeer goed.Snelle reactie bij vragen,en verzending perfect verzorgd/snel

Ik had enkele vragen en die werden goed en snel beantwoord.Toen ik de bestelling geplaatst had,werd alles zeer snel en goed afgewerkt.Een voorbeeld voor anderen.Henk.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC