Goex

Kort maar Krachtig GOED

Bestelling gedaan en snel ontvangen wat wil men nog meer.

Nvt

Alles volgen beloofde afspraken verlopen.

Een levering zoals het hoort!

Goed geholpen

te lange levertijd

op zondag besteld en op zaterdag geleverd

Super geregeld allemaal en snel geleverd..

Goeie communicatie en service en snelle levering

correcte levering

Wat betreft Techniparts: perfecte afhandeling Enkel de bezorger nam niet de moeite om aan te bellen. pakje werd in de buurt gedropt, vermoedelijk om tijd te winnen.

Prima sevice maar helaas geen levering van DHL

Service van Techniparts is prima. Levering van DHL zeer slecht,uiteindelijk na 1 week pakket zelf opgehaalt bij DHL Spaansepolder. Konden het adres niet vinden terwijl ze wekelijks hier paketten bezorgen.

Onderdelen zijn snel geleverd Prima service.

ok

ok

correcte levering

goede communicatie en levering

Snel geleverd en voor een goede prijs

Snel geleverd en voor een goede prijs!

Snelle levering, juiste stukken

Ik zocht een speciale koppeling, bestelde en kreeg ze s'anderendaags geleverd.

Snel, simpel, superprijzen

Ik had het onderdeel dat ik zocht snel gevonden, het was tegen een goede prijs het werd nog dezelfde dag verzonden. Top!

geweldig

gewoon goed

Na veel te lang wachten op een bestelling werd per omgaande het bestelde artikel opnieuw door Techniparts verstuurd. Uitstekende service van Techniparts, terwijl de fout bij DHL lag. Top!

prima, snel geleverd conform mondelinge afspraak

Zie onder

Product beschrijven van technische mogelijkheden, zodat beter in te schatten is de toepasbaarheid van product. Afleverproces niets op aan temerken.

Helemaal top!

Snelle levering, met extra's als notitieblokje en pen. Zeer attent.

Zeer snelle levering.

Ik had radiator slang besteld: https://www.techniparts-online.nl/radiatorslang-warm-waterslang-knikvrij-18-x-26-mm-snijlengte-per-meter. Aan de hand van de buiten diameter heb ik daar bij ook slangenklemmen besteld: https://www.techniparts-online.nl/slangklem-mb-uni-w4-rvs-304-klembereik-26-28mm. Helaas is de buitendiameter van de slang geen 26 maar 29 mm. Dus aan de slangenklemmen heb ik nu niet zo veel.

Zeer betrouwbaar en goed bereikbaar!

Na eerste levering die beschadigd was geraakt tijdens het transport volgde binnen enkele dagen een vervangende zending met een onderdeel extra!

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC