Een prettige winkel ervaring.

Een lastig te verkrijgen item besteld en het was de andere dag in huis! Keurig verpakt met attentie verzorgd. Directe email correspondentie over het bestelde artikel allemaal dik in orde. Een prettige winkel ervaring. Bedankt!

Zoals altijd bij Techniparts: geweldige service, top product!

Top! Snelle service en top prijzen

Top! Snelle service en top prijzen

Nog steeds niet binnen

Pakketje nog steeds niet gekregen

Goed en snel geleverd

Goede informatie.

Alles was in orde.

Goede website en snelle levering

Toevallig niet verzonden

Wederom een bedrijf waar per ongeluk de bestelling niet is verzonden. Maandag besteld, kan de dag erna geleverd worden maar dan geef ik ze de tijd tot donderdag.....en dat lukt zelfs al niet. 1000 maal sorry....maar daar heb ik niets aan als ik de spullen nodig heb en nu een werk af moet zeggen. Voor mij dus al geen betrouwbaar bedrijf.

Prima afhandeling en vlotte levering

Gelet de bestelling niet de meest voordelige verzending

Goede kwaliteit en supersnelle levering!

Ik zocht een bepaald product en na hulp via de chat had ik het de volgende dag in huis!

Vlotte levering

Vlotte levering en bestelling ook makkelijk.

Ok, alles geleverd. Bedankt

ok

Keurig en snel geleverd

Positief

Materiaal ziet er degelijk uit

Snelle levering Goed product Prijs is oke

Snelle afhandeling

Eerste bestelling ging zeer vlot

Zeer goede service

Mijn product werd binnen het uur na mijn online bestelling verstuurd naar DHL en ik ontving een zendingsnummer. De bestelling zou de volgende dag worden geleverd. Helaas ging het bij DHL mis en heb ik ruim een week moeten wachten. Hierover heel goed contact gehad met een medewerker van Techniparts. Daar ik het product inmiddels ergens anders had gekocht omdat ik het snel nodig had, het product kosteloos mogen retour zenden. Geld terug gekregen.

Voldoed aan mijn verwachting

Zowel de levering als de producten voldoen aan mijn verwachting

Netjes betaalbaar, passend en snel geleverd.

in 1 woord uitstekend zover.

Snel en duidelijk

Product beschrijving is duidelijk, makkelijke website, snelle levering en product komt overseen met website info.

Top snelle levering

Tot nu toe elke keer te laat bezorgt

Elke keer te laar binnen

De service is perfect. Snelle levering en correct en veilig verpakt. Perfecte prijs/kwaliteit

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC