Levert uitstekend

Kwaliteit & snel geleverd.

Onhandige website

Zoekmachine op de website werkt niet of nauwelijks. Aanbod is uitgebreid maar moeilijk te vinden. Vreemde en Onhandige benamingen en groeperingen. Wellicht goed voor vakmensen, absoluut niet voor technisch handige mensen met een hbo of mindere opleiding.

een aanrader

duidelijke website, snelle levering, eerlijke prijzen, een echte aanrader !!

Vond eerst de verzendkosten wat hoog, maar alles is geleverd zoals beloofd en een goede kwaliteit flexibele slang

levering volgens afspraak nagekomen. TOP

Juiste produkt, goed verpakt en vriendelijk geleverd.

Rubber band

De rubberband is fijn in diverse diktes te krijgen. Ik heb hem gebruikt om een Dibond plaat vast te zetten. Die plaat had ik als hoge schopplaat in mijn hordeur gemaakt maar er zat wat speling in.

snel en naar verwachting

Kon nergens de onderdelen elders vinden. Snelle levering en goeie kwaliteit.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Fout artikel besteld, geretourneerd en omgaand faktuurbedrag retour! Nog nooit eerder meegemaakt!

Zie tekst hierboven! Echter, had gevraagd of er misschien een vervangend artikel bestond, om 2 plastic pijpaansluitingen vaster te kunnen verbinden, maar dat bestaat kennelijk niet. Jammer, maar ik ga nu op zoek naar een speciaal soort lijm hiervoor! Nogmaals bedankt voor uw snelle remise. BF te Julianadorp.

Niks mis mee!

Super geholpen via de chat, toen mijn bestelling gedaan, en volgende dag al geleverd. En product ziet er uitstekend uit.

Fijn

Keurig snel geleverd en goed materiaal

zeer tevreden

Alles perfect. Snelle levering.

Prima bedrijf

goed + snelle verzending

maakt zelfs gebruik van deelverzending

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Vlot verloop van bestelling tot levering

De bestelling en betaling via de website verliepen vlot. De verzending en levering gingen snel. Hartelijk dank voor de goede service.

Echt top de dag ervoor contact gehad en alles snel in huis helemaal super

Levering volgens belofte

ja prima heb keurig mijn spullen gekregen heel netjes

ik heb voor het eerst wat bij jullie bestelt en heb mijn spullen netjes verpakt thuis gekregen heel correct

0.5 punten afgetrokken voor de leveringstijd. Ik dacht toch gelezen te hebben van "vandaag besteld voor 17:00u, morgen geleverd". Nu waren er 2 dagen tussen. Voor de rest perfecte communicatie, ook achteraf voor de factuur dewelke ik niet gezien had.

Heel klantvriendelijk

Vlot en correcte levering

Snelle en vlotte afhandeling

Snelle en correcte levering.

Overzichtelijke website. Snelle en correcte levering en in de doos nog een kleine attentie om de volgende bestelling te noteren.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC