Zeer goede service

Zowel telefonisch als bij de winkel gemerkt dat men servicegericht is en meedenkt.

Geen gedoe, prima levering

Voor de juiste prijs, de juiste onderdelen in huis. Snel geleverd en zonder onnodige communicatie. Helemaal goed.

Product omschrijving is goed en de levering voldoet aan de verwachting

Voldoet aan de verwachting en prijs kwaliteit is prima in orde.

netjes

Prima bedrijf.

prima service

prima service/keurig op tijd

Gewoon goed !!!

Precies geleverd wat besteld is en op de afgesproken tijd . Super !!!

Betrouwbare onderneming

Prima service, jammer dat op de website geen mogelijkheid is om 'zelf afhalen' aan te geven

Tegen de avond besteld en de volgende in huis. En voed

Het ging zoals het hoort te gaan.

Niet te veel gaan verplichten.

Alles perfect verlopen

Gewoon goed

Prima en snelle levering

Ik had maar een klein. Pakketje maar het was er snel.

Zoals het hoort

Snelle levering en alles ok

goede service

Een onderdeel was niet voorradig, dit is goed opgelost door wat andere onderdelen op te sturen.

Fantastisch, van bestelling tot levering!

Duidelijke website, makkelijk bestellen, super communicatie en update pakketstatus, correcte levering, keurig verpakt en verbaasd over de kwaliteit!

Exccellent

Exccelent product and service

Zeer behulpzaam mbt advies...

Aangezien mijn tuinslang telkens opnieuw doormidden brak was ik op zoek naar een goede, sterke nieuwe tuinslang... Door het nalezen van diverse reviews kwam ik telkens weer bij een Tricoflex waterslang uit. Verder zoeken bracht mij bij Techniparts als goedkoopste adres (incl. bezorging). Zeker aan te bevelen !

Bestelling compleet en binnen de vooraf aangegeven tijd afgeleverd met alleszins redelijk prijsnivea

Zie boven

snelle en correcte levering binnen 24 uur.

prima, snel en goed

Prima service en snelle levering. Alle onderdelen zaten er bij.

Voor 15.00 bestel 4dagen te laat geleverd

Na een kort en bondig professioneel telefoongesprek het product niet de volgende dag gekregen maar 4dagen later. Niet handig als je 2 monteur hebt wachten op een onderdeel van een paar euro. De kwaliteit was super het apparaat gemaakt dat is uiteindelijk het belangrijkste. Dus vandaar de 3 sterren hadden er easy 5 kunnen zijn

Goede producten voor de juiste prijs

De producten die ik heb gekregen zijn goed. Al twijfelde ik eerst over 1 product of deze wel voldoet aan de wens. Uiteindelijk was het boven verwachting. Alleen jammer dat de bezorging minder goed is gegaan. Bij thuiskomst ligt het pakket voor de deur. Gelukkig lag het ook nog voor de deur. Terwijl in de straat veel inbraak is en veel wordt weggehaald. Het is best triest dat het zomaar kan, om pakketjes in de regen voor de deur te leggen. Als het ooit fout gaat dat een pakket onherstelbaar beschadigd is door de regen of wordt weggehaald, ben ik benieuwd wie hiervoor opdraait.

Bij bestelling krijg je gelijk de afleverdatum door, en die komen zij ook na. Top.

Snep en prima product

Volgende keer weer

Snelle afwerking

Perfect geholpen en snel in huis

Perfect advies over de toepassing van een druppelslang en welke onderdelen ik moet bestellen.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC