Snelle en accurate levering!

Het product voldeed helemaal aan mijn verwachtingen

Prima snelle levering

Snel en goede prijzen.

Goede website en vlotte levering.

makelijke site netjes verpakt

makelijke site netjes verpakt. alleen bezorging via dhl is slecht. track en trace werkte niet en een dag te laat bezord

Telefonisch vakkundig advies + snelle levering

Waterpomp + allerhande verloop stukjes aangeschaft. Telefonisch de specs doorgelopen die voldoende zouden zijn voor beregening met popup sprinklers. Mark heeft doorgerekend dat vraag en aanbod op elkaar aan zullen sluiten en de overige gewenste onderdelen uitgezocht / samengesteld incl foto ter illustratie van assemblage. Uiteindelijk een snelle levering en de setup werkt als een trein.

Topbedrijf.

Zeer snelle levering van kwaliteitsmateriaal.

Vlotte en goede levering

Product zoals geadverteerd en vlot geleverd. Jammer dat minimale afname 5 meter is als je 20cm nodig hebt.

gewéldig bedrijf!

IK had het bedrijf een mail gestuurd met een vraag over een bepaald artikel, maar benoemde daarin een artikel wat ik bij een ander kocht, ik werd al heel snel terug gemaild, waarbij men zei het vermoeden te hebben dat ik dat artikel elders had gekocht (dat klopte achteraf ook), maar het was een keurige mail. Zó hoort een bedrijf te reageren, maar ik zie heel vaak wel anders. Mijn complimenten dus...de klant blijft belangrijk is duidelijk uw stelling.. en zo is het, Adriana.

Uitstekende en snelle levering

I

Perfect!

Kom steeds weer terug! Prima kwaliteit en levertijd!

Duidelijk en voldoet aan de belofte

rappe levering

goede artikelen

snelle levering en goed spul

zeer snel geleverd

snel en correct

Groot assortiment, goede prijs en snelle levering

Alles was super geregeld

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Geen problemen.

Prima producten en dito service

Prima producten en dito service

Product voldoet. Lange levertijd

Lange levertijd

Goede servis

goed verpakt keurig op tijd bezorgt. ja en ook een prima produckt

Snel en perfecte levering voor een hele nette prijs

gewoon goed

gewoon goed

Gevraagd spiraal slang 51 flexibel doorzichtig

Had spiraal slang besteld 51 flexibel doorzichtig , kreeg rubber en vreselijk stug. Dit kan de container in. Geen goed alternatief. Dus niet blij. Gr. Berry

Topservice

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC