Oké

ik zal het iedereen aanraden

snelle levering 100% tevreden ga zo door

Levering conform afspraak ondanks Corona tijd

Geleverd gekregen wat ik wou kopen

Produkt in orde Verpakking jn orde Levering in orde Prijs in orde

Goed bedrijf

Super verkoper

Snel en goed geleverd. Mooi en degelijk product

Correct en duidelijk

Snel en prima prijs

Snel en prima prijs

op een vriendelijke manier bezorgd

De bestelling werd vrij laat in de avond 20.30 uur afgeleverd, dat is geen bezwaar geweest, maar twee kleine artikelen waren in een royale doos verpakt en moest daardoor met een besteldienst bezorgd worden. Deze twee kleine artikelen zouden ook in een stevige enveloppe verpakt kunnen worden en als briefpost verstuurd kunnen worden.

de site werkte niet geheel zoals zou moeten, maar uiteindelijk is het toch gelukt mijn bestelling te plaatsen.

Kwaliteit en snelle levering

kwaliteit artikelen, snelle levering voor concurrerende prijs.

Snelle levering, prima kwaliteit

Zeer goede service. waren 2 kapotte onderdelen geleverd. Deze worden netjes vervangen.

Vlot, goedkoop en eenvoudig besteld.

Vlotte afhandeling van de bestelling!

2de keer dat ik bij jullie bestel. Ik kan niets negatiefs vertellen enkel positief!

Snel en accuraat

Ruime keuze, goeie website, snelle levering en

Degelijk materiaal en snel verzonden

Op jullie dienstverlening heb ik niets aan te merken. Correcte afhandeling van mijn bestelling. Jammer dat de koerier een steek heeft laten vallen door op een verkeerd adres te leveren. Gelukkig is de bewoner die de doos aan zijn voordeur vond (!) er, mits enig speurwerk, in geslaagd mij te vinden en kon ik het pakketje alsnog gaan ophalen.

voor mij was de bestelling goed en correct verlopen

Super vlug en goed prijzen

Mijn slang haspel zijn snel geleverd en goede kwaliteit . Ben er tevreden mee .

Duidelijke webshop, snelle levering en prima prijs.

Makkelijk bestellen en snelle levering voor een nette prijs

Makkelijk bestellen en snelle levering voor een nette prijs en ruime keuze in artikelen.

Prima bedrijf

Er ging even wat fout met de bestelling maar werd direct opgelost petje af zo maak je het niet meer zo vaak mee

Snelle levering en goede klantenservice

1 artikel was niet geleverd. Kan gebeuren maar vandaar geen 10. Na contact dezelfde dag verstuurd dus netjes opgelost.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC