Prima firma , doet netjes wat ze schrijven

top service

prima service

eerste aankoop goed gelukt

ok

Slecht geen levering gezien

Besteld, dhl als bezorger, maar zoals zo vaak dhl laat weten we zijn er tussen 10 en 15 uur om 15 uur een berichtje u was niet thuis, ik was wel thuis nog erger ik was bij de ingang aan het werk en ze zijn niet geweest, gebeld met leverancier wel vriendelijk maar ook zij zitten met hun handen in haar haar wat dhl betreft. Zolang dhl de vervoerder koop ik niets meer

Bestel product - kreeg product - wat wil je nog meer?

Bestel product - kreeg product - wat wil je nog meer?

snelle correcte levering

snelle correcte levering

Fijne en snelle informatie en gemakkelijk te bestellen

Als ik iets nodig hebt weet ik waar het te bestellen.

Snelle levering top

duidelijke webshop snelle afhandeling top service

goed en snel

goed en snel afgehandeld

geleverd wat ik besteld heb.

Spullen zijn goed geleverd!!!

vlotte bestelling

Gemakkelijk te bestellen. Vlotte levering

goed produkt, op tijd geleverd

Redelijk snel geleverd

Prima product, redelijke prijs

Correcte onderhandelingen

Vriendelijk, correcte afhandeling, snel geleverd!

Vriendelijk, correcte afhandeling, snel geleverd!

Snel

Gauw gevonden op site En snel thuis

Zoals het hoort te zijn

Zoals het hoort te zijn, gewoon voorbeeldig

Snelle vlotte levering

Zeer vlotte en snelle levering tegen goede prijs

Besteld en geleverd zoals afgesproken

Super service!

In 1 woord geweldig!

Standaard verzending via DHL naar België is ellendig !

Bestelling geplaats op donderdag 28/01/2021. Levering wordt op de website van Techniparts bevestigd op zaterdag 30/01/2021. Techniparts bevestigd ook telefonisch op vrijdag 29/01/2021 dat aan DHL de levering voor zaterdag 30/01/2021 is doorgegeven. Op zaterdag 30/01/2021 om 08:37 ontvangen wij van DHL een Track & trace dat pakket is aangekomen op het depot in Zaventem (België). Wij hebben het pakket nooit ontvangen. De zending staat vandaag bij DHL nog steeds in dezelfde status : "Aangekomen op Depot " ! Verschillende telefonische contacten op maandag 01/02 en dinsdag 02/02/2021 met Techniparts zijn nodig geweest om uiteindelijk tot een oplossing te komen. Op dinsdag 02/02/2021 na sterk aandringen begint men bij Techniparts eindelijk te begrijpen dat DHL het pakket toch niet meer zal afleveren. Ondertussen zijn we dan 5 dagen na bestelling ? Na verschillende telefoontjes op dinsdag 02/02/2021 wordt er door Techniparts dan toch beslist om een nieuwe zending via UPS naar ons adres te sturen. Wat er met de originele zending is gebeurd weet ook Techniparts op dinsdag 02/02/2021 nog altijd niet ? Zelf hebben wij ook geprobeerd een mail te sturen naar het support centrum van DHL waarop normaal binnen de 24h moet worden geantwoord. Ook hierop hebben wij nog altijd geen antwoordt ontvangen ? De service en zeker de verzending naar België kunnen bij Techniparts nog veel beter !

snel en correct geleverd

snel en correct geleverd