Zeer goede service, snelle levering

Had een setje samples nodig voor een vervangend onderdeel, 5 setjes samples waren binnen 24 uur gratis geleverd! Uiteraard gelijk een batch o ringen besteld omdat de goeie erbij zat!

Goed en snel

Zeer goede kwaliteit en snel bezorgd

Zeer goede kwaliteit en snel bezorgd

Levering bleef uit maar de klantenservice was top en ze hebben alles z.s.m. rechtgezet!!!

Besteld bij een vlotte verkoopster, De backoffice persoon heeft nog een precisering gevraagd voor te shippen. Ging direct shippen en dan liep het fout :-) Als je next business day belooft en dan 3 dagen later nog zelfs geen track and trace hebt laat staan een zicht waar je pakje blijft. Bij de levering ontbraken dan ook nog enkele stukken. Na het schrijven van een mail werd alles mooi rechtgezet en de volgende dag stond er een pakket aan de deur met de correcte stukken en dus een volledige bestelling. In conclusie: wat hobbelig, wat over en weer gebel en gemail, maar wel een prima dienst na verkoop en dat heeft toch ook een meerwaarde. Vraag gerust naar Youri!

Gewoon top

Netjes verpakt en voldoet aan de verwachting

snelle levering is een pluspunt minpunt product was niet goed verpakt (kans op schade).

Snelle levering. Goede service

Kon goed bestellen en was snel in huis

Prima product, snelle levering en goede prijs

Zeer positief dat ze hun producten op de gewenste lengte leveren en zoals anderen gelijk 10 m moet kopen

goed geholpen en snelle levering

deskundig advies en snelle levering

Gewoon goed

EPDM O-ringen sets besteld waarvan 1 set niet op voorraad en zou pas week 6 2021 geleverd worden maar werd naar een week toch nageleverd. Leuke attentie in doos. Ga zo door.

na 10 dagen had ik mijn bestelling

mijn bestelling was goed maar betere foto van werkelijk te kopen goederen

niet goed

Ik had een trillingdemper/machinevoet willen hebben. Op de web-site heb ik het uitgekozen, althans ik dacht uit het plaatje te kunnen opmaken dat het een trillingdemper/machinevoet was. Helaas bleek het slechts een afdekkap te zijn

Super snel

heel goed

Snelle en zeer goede levering

correct snel en duidelijk

correct

Snelle levering, goed verpakt, scherpe prijs!

Ik zou Techniparts zeker aanraden aan vrienden en familie.

bestelling ging prima

bestelling ging prima, de levering was echter wel later dan verwacht maar dit komt mogelijk door de pakketdienst

Goed geregeld!

Toen ik al een bestelling geplaatst had en nog iets er bij wilde bestellen was dit geen enkel probleem. Ik kreeg netjes een betaal verzoekje en het kwam in het zelfde pakket mee. Top!!

top!!!!!

Snelle levering, goed product.

Goede prijs en snel geleverd!

Goede prijs kwaliteit verhouding en super snel geleverd! Aanrader dus

Snel

Snelle en juiste levering. Prijskwaliteit

Koelslang van zeer goede kwaliteit

Bij techniparts vond ik de juiste koelslang (19 mm). Zeer goede kwaliteit, correct geleverd. Wat wil je nog meer....

Prima service.

Super goede service, degelijke producten, gewoon klasse.

Gemakkelijk shoppen van thuis uit, goede en duidelijke website, degelijke beschrijving van de producten. Grote voorraad en snelle levering.

Best wel goed

U kan misschien wel meedenken als er iets besteld word dat niet compatibel is. Ik heb mijn lesje geleerd volgende keer beter (weet nu waa ik over praat).dank zij jullie.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC