Bestelproces perfect, product kan beter

Zo besteld en zo in huis, super! Het product (stalen brandslangspuit) had echter wel lijmresten en was niet heel hard in elkaar geschroefd. Dit zijn geen problemen voor de functionaliteit! Wel jammer, maar aangezien het zo'n goeie prijs had zeker wel acceptabel. Ik ben tevreden.

top

X

Z

Gewoon bestelling plaatsen, en wordt gewoon op tijd geleverd

Ervaring is goed

Gaat allemaal heel gemakkelijk bij bestellen.

Mijn ervaring is goed,maar de prijs is die voor particulier/zakelijk hetzelfde,volgens ons niet.

eerste ervaring ronduit goed te noemen

dit was de eerste keer dat ik wat besteld heb. De hele procedure ging voorspoedig

niet ok

Kranen draaien heel zwaar,met de hand krijg je ze niet een dicht en blijven daarom doorlekken. Waardeloze kranen.

Zeer snelle levering!

Zou het ieder een aanbevelen. Je werd heel goed op de hoogte gehouden waar je pakket was. TOP

Service!!

Service zoals het hoort! Wat een goed team zit daar, complimenten.

Helemaal top

Snelle levering / goede service

Goed bedrijf, snelle levering Okè

Ben erg tevreden .

Vlotte levering, prima.

Website is top, bezorgdienst bagger

Stap aub over van dhl naar post nl, ik heb 2 x dezelfde order bij jullie besteld omdat ze al 5 dagen bezig zijn een verloren pakketje te “onderzoeken” 2e bezorging is na een week ook nog niet binnen voor een product dat op voorraad was

Gezocht voor geko Y verdeler

Op jullie site is jullie prijs ongeveer € 13.00. Ik heb de zelfde gekocht voor € 9.50 en bespaar ook nog de verzendkosten omdat ik deze vlakbij mijn plaats heb opgehaald. Dit is geen goedkope zaak en dan nog €3.50 goedkoper. Mvg Ruud

Super tevreden

Mijn eerste bestelling geplaatst bij Techniparts en super tevreden ! Goede communicatie en duidelijke website met concurrerende prijzen. Artikelen waren prima verpakt en snel geleverd. Voor mij een aanrader !

Goed product tegen goede prijs. Ik had zelf een fout adres ingevuld, product werd dus teruggestuurd, 2e maal kosteloos verzonden.

Goede hulp

Na mijn vraag of er wat uitgelegd kon worden, duidelijk antwoord!!!

Al lange tijd op zoek naar een o-ring voor een zandfilter. Eindelijk gevonden bij techniparts. o-ring werd GRATIS opgestuurd. fantastisch

Supersnelle en goede service

Ik bestelde een universele radiatorslang, helaas in een foutieve maatvoering (mijn eigen fout!). Géén probleem om om te ruilen. De nieuwe slang zit nog beter dan de originele. De originele had een U-profiel, die nu door een niet-knikbare uitvoering kon worden vervangen. Supersterke én flexibele slang! Echt top!

Helemaal Top

Eerst op 'n andere website zitten kijken daarna bij Techniparts besteld, bleek toch niet helemaal te kloppen. Doen niet moeilijk gewoon omgeruild en alsnog juiste geleverd. Niet zomaar een webshop maar een met service !! Top !!!

niks op aan te merken

Niets op aan te merken, stipte opvolging, nog doen!

Snel en correct

Stelle en correcte levering, prima kwaliteitsproducten!

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC