Er was een artikel niet op voorraad, ze nemen direct contact op en stellen een oplossing voor.

Correcte communicatie

Zeer goed, alles volgens de bestelling geleverd

super

Prijs / Kwaliteit / Service

Eerste kennismaking, zeker niet de laatste

Goed telefonisch contact, en een nette levertijd

Super snel en correct geleverd

Super snel en correct geleverd

Snelste bestelling ooit, correct product

Om 16:00 besteld de dag erna om 10:00u geleverd = mooi. Ik had wel de verkeerde sluitingsringen besteld bij de darm die ik bestelde die waren veel te groot. Was leuk geweest als iemand van techni parts bij het maken van het pakketje contact had opgenomen op te zeggen dat dat niet ging werken. Maar uiteindelijk is dat mijn fout en niet die van hun dus geen bezwaar.

Snelle en correcte levering.

Alles naar wens. Product ok.

super snel !!!!!!!!!!!!!!

ga zo door !!!!!

Goed en correct

Heldere webshop, Goede en correcte levering. Aanrader

duidelijk en snelle levering.

Alles perfect in orde

Lering correct edoch het duurde ietwat lang

Op zich wordt er geleverd volgens afspraak. Deze levering duurde echter een aantal dagen langer en we hebben geen inzicht of dat bij Techniparts of de expediteur ligt.

Compleet pakket en duidelijke website

OK

goed, en snel

goed en snel geregeld, mooi zo

OK

Waardeloos

Artikelen besteld op 27-12, Techniparts adverteert met voor x uur besteld morgen geleverd. Nu kan ik me voorstellen dat door de feestdagen deze afspraken niet altijd haalbaar zijn, maar geef dit dan aan. Op 02-01 een reminder gestuurd, daar geeft Techniparts aan dat ze wegens de feestdagen gesloten waren, wederom begrijpelijk maar niet aangegeven op de site. inmiddels leven we op 06-01 bestelling is vertraagd bij DHL. Over de kwaliteit kan ik dus geen oordeel geven, maar qua service en communicatie een dikke onvoldoende, ik zou hier niet nog een keer bestellen en ook niet aanraden aan relaties.

Gewoon perfect geregeld

Gekregen wat ik besteld heb. Gewoon goed

Order besteld en betaald , daarna niets meer vernomen . en geen spullen.

Na de order geplaatst en betaald te hebben . geen spullen ontvangen . het bedrijf is ook niet meer per mail of telefoon aanspreekbaar .

gewoon zo doorgaan

Ik heb hier voor het besteld En ik heb hier goeie ervaring hiermee op gedaan

super

heel snel geleverd 👍

makkelijk bestellen via website, snel geleverd en goed materiaal

Goed.

Overzichtelijke website. Uitgebreid assortiment en correcte afhandeling bestelling.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC