Zeer goede service

Snelle levering Bij problemen bellen en het word geregeld super

Goed geleverd

Onderdelen zijn goed geleverd

Snel geleverd wat ik besteld had

Netjes op tijd geleverd. De balletjes hadden wat mij betreft wel in een envelop gemogen.

Snel en goed!

Goede service en snelle levering zoals je hoopt van een goede webshop te mogen ontvangen. Keurige updates van de bestelling en het geleverde produkt is zoals beschreven.

Heel fijn om met Techniparts samen te werken.

Perfecte website, vlotte afhandeling, uitstekend

Goed stevige buis

Fijn stevige buis. Snel bezorgd.

Erg goed

snelle en accurate levering

De ene dag Wurth onderhoudsproducten voor de Harley gekocht, de volgende dag al geleverd.

Goede klantenservice

Omdat ik mijn bestelling wilde retourneren had ik contact met de klantenservice. Ik kreeg heel snel een medewerker aan de lijn die goed op de hoogte was en mij go heel goed geholpen heeft. De beste klantenservice die ik in jaren heb meegemaakt, alle lof.

Snelle en efficiente afhandeling van mijn bestelling van 50kg tuinslang

Ondanks mijn scepsis een dure bestelling te plaatsen op een voor mij onbekende website, ben ik blij doorgezet te hebben. Volledig tevreden.

duidelijke website, goede service, goed geoliede operatie

duidelijke website, goede service, goed geoliede operatie

Goede service en prijs

Goede service en prijs. Minpunt is dat de levering uit 3 verzendingen bestond i.p.v. 1 verzending.

Snel en correct

Mijn eerste bestelling werd de volgende dag bezorgd. Het was concurerend qua prijs.

Slecht

Er word gezegd dat artikel is afgeleverd door DHL maar echt niets ontvangen Tot mijn spijt heb ik deze beoordeling bij de verkeerde leverancier gezet Heb van hun keurig netjes op tijd mijn spullen gekregen Nogmaals mijn oprechte excuses Mvg rene de ruiter

Eenvoudig bestelproces en prima levering!

Doen wat ze beloven en de geleverde lijm heeft nog een lange bewaartijd. Heb elders wel eens producten gekocht dat ze aan de datum zijn. Kortom, een tevreden klant!

Prima service, prima prijs

Zie hierboven

snelle levering wel hoge verzend kosten

vandaag besteld de volgende dag in huis

Super snelle levering

Voor 15:00 besteld en volgende dag ook al voor 15:00 thuis.

goed advies en conform afspraak uitgeleverd

zeer goed

Goede service,snelle levering.

Goed.

Goed, maar webshop is niet op orde en dat is jammer

Goed geholpen ook met de verkeerd gestuurde artikelen. Webshop is niet goed op orde wat betreft artikelnummers en onderdelen en was daardoor niet In Staat alle benodigde artikelen bij techniparts te bestellen.

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en goede prijs

Goede snelle verzending

Prima verzorgde zending, helaas is er wat fout gegaan bij het inpakken waardoor ik nu andere artikelen ontvangen heb, hier moet ik nog even over bellen.

33 Duurzaamheidstraat

Hattemerbroek 8094SC