Super (snelle) servo

Ook via de telefoon vriendelijke en zeker snelle reactie

Topservice en snel

Bestelling snel verwerkt en netjes afgeleverd

Levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling!

Fles wijn besteld, volgende dag lag deze klaar bij een wijnwinkel in de buurt.

Zeer correct en snelle levering.

Zeer goede Service.

Meer dan uitstekend!

Mijn favoriete wijnwinkel in Maastricht en de rest van Nederland (online werkt geweldig voor Groningen!) Top *****

Matig

De bezorger heeft het pakket naar een Post-NL ophaalpunt in Den Bosch gebracht, ruim 7 kilometer van mijn huis. Ondanks dat wij gewoon thuis waren op het bezorgmoment moest ik met de auto alsnog de wijn ophalen. Daar betaal ik natuurlijk geen bezorgkosten voor. De wijn is lekker maar dit vond ik geen service.

Prima geregeld

De wijn (alcoholvrij) is goed te drinken.

goede service, goed op de hoogte gehouden betreft levering, mooi assortiment

goede service, goed op de hoogte gehouden betreft levering, mooi assortiment

Prima service!

Snelle service en prima kwaliteit!

Goede website en assortiment

Makkelijk toegankelijke website. Aan bod is uitstekend.

Gemakkelijk om wijn te bestellen, Gemakkelijk om te betalen. Goede service door aan de deur te leveren. Goed toegekomen. Iedereen tevreden.

Heerlijk

Leuke glitterwijn om cadeau te geven maar zeker ook erg lekker

Makkelijk en snelle bezorging

Bestelling werd snel geleverd. Prima informatie op website. Op andere websites moest ik betreffende wijn per doos bestellen, hier kon dat per fles zoals ik wilde, heel fijn.

Gebruik de Boomerang kurkentrekker al jaren naar grote tevredenheid.

De Boomerang kurkentrekker is een handig en sterk exemplaar. Eenvoudig maar functioneel met snijmesjes, kurkentrekker en ook flessenopener. Gebruik het zelf al jaren en nu ingekocht voor de bar in een sponsorhome (voetbal)

Goede producten, keurig en volgens afspraak bezorgd. Goede informatie mbt track & trace

Goede service, snelle berzorging en mooie korting!

Heerlijk Rosé Up besteld tegen scherpe prijs en mega snelle levering, veel dank Bovino, voor herhaaling vatbaar

Verzorgde levering van prima wijn!

De wijn wordt keurig verpakt geleverd en is van een prima kwaliteit!

Prima service en advies

Fijn gesprek over de wijnkeuze wat tot een mooie keuze leidde

Snelle levering en dit in perfecte staat. Dit wil echt zeggen dat de producten met zorg worden ingepakt want iedereen weet dat het niet de courtiers zijn die voorzichtig zijn

Netjes en snel geleverd!

Netjes en snel geleverd!

Wijn met een goede prijs kwaliteit verhouding en uitermate klantvriendelijk

Het fijne aan Bovino vind ik dat ze ook flessen wijn verkopen van rond de 6 euro. Die prima te drinken zijn. Een keertje had ik een feestje, maar de wijn die ik besteld had lag niet op voorraad. Waardoor mijn doos te laat zou binnen komen die ik ruimschoots optijd voor het feestje besteld had. Ik heb de doos uiteindelijk nog optijd opgehaald in Schinnen en kreeg een flesje wijn cadeau voor het ongemak. Dat noem ik klantvriendelijk!

Besteld, en 1 uur nadien kunnen afhalen. Alles stond klaar. Super service waarvoor mijn dank. Zeker opnieuw bestellen bij Bovino!!

Altijd lekkere wijn, snel bezorgd en mooie kortingen!

Snelle correcte levering

Hetgeen ik besteld had is keurig en snel geleverd. Prima verpakking!

Over Bovino

Bovino, uw online leverancier van kwaliteitswijnen, accessoires en delicatessen. Met op dit moment meer dan 10.000 wijnen in ons assortiment, zijn wij nog steeds groeiend in ons aanbod.