Snelle levering van mooie materialen

Bestelde bomen op de afgesproken tijd geleverd. Zien er mooi uit.

Bestellen van de bomen was eenvoudig. Binnen een paar dagen, volgens de afgesproken tijd, werden de bomen netjes afgeleverd. Doordat we bij de bestelling ook een paar palen hadden besteld, die werden geleverd met extra banden en spijkers, staan ze na geplant te zijn mooi stevig. We hebben de rekken van de beide bomen ook nog aan elkaar gekoppeld voor nog extra stevigheid. Ze staan er prima bij en hopen er lang plezier van te hebben.

Snelle levering, duidelijke instructies, duidelijke communicatie. Prima boompjes!

Prachtige bomen netjes volgens afspraak

Prachtig bomen.

voordelig, goed en perfect uitgevoerd

boom bestellen op de site is erg eenvoudig. Goede omschrijving van wat je krijgt. boom werd keurig volgens afspraak op tijd en gratis geleverd. Erg tevreden over de kwaliteit en de meegeleverde informatie. al met al erg tevreden.

Erg behulpzaam via de app, super vlot geleverd met duidelijke instructie - onze boom straalt!

Heel fijn zo direct te schakelen bij aanvullende vragen over de boom: dit maakte het makkelijk om de juiste keuze te maken. De boom zelf overtreft alle verwachtingen, wat is hij mooi!

Prettig contact en goede service.

Aardige mensen aan de telefoon nadat er met de betalingswijze van de bestelling iets niet goed ging. Snel en af3quast afgehandeld en en de boom kon zelfs de volgende dag al worden afgeleverd. Top!

Geweldig dat de struiken niet in plastic omhulsel werden vervoerd.

Goede service en kwaliteit

Goede prijs/kwaliteit en uitstekende service!

Super service!

Heel blij met onze nieuwe boom in de tuin, een Prunus sub. Autumnalis. We hadden al wat verschillende groene bomen en deze is net weer wat anders doordat de bloei vanaf de herfst. Heel nieuwsgierig naar. En ik hoop dat de bijen en vogels er ook blij mee zijn!!

Perfecte service

Snelle levering Ruime keuze Prijs/kwaliteit : ok Tevreden klant

boompjes snel en correct geleverd en ze zijn goed aangeslagen, prachtig

op tijd en correct afgeleverd, prima bedrijf en aardige mensen

Snelle levering, perfecte service

Onze bestelling van 1 Ligustrum delavayanum op stam werd reeds de volgende morgen bezorgd door een vriendelijke en behulpzame bezorger. Aanplantinstructie en een zakje potgrond voor een goede start werden bijgeleverd. Het boompje is mooi en met stamhoogte zoals beschreven. Compleet tevreden en bedankt voor de perfecte service!

Top prijs-kwaliteit

Wij bestelden een oude appelboom Elstar en zijn zeer tevreden. Het is een mooie boom naar verwachting (hoewel we er toch een boompaal bij hebben gezet ondanks het feit dat een medewerker zei dat dit niet hoefde). Bovendien snelle en vriendelijke reacties van de klantendienst bij vragen. Tot slot fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden rond leveringstijd.

Uitstekende boom, op tijd geleverd, kannietbeter

Zelfs nog met een klein zakje pootaarde.

Netjes bezorgd met plant instructies met wat extra’s, bomen zagen er goed uit!

Prima boom thuisbezorgd gekregen

Mooie boom qua vorm als gezondheid thuis geleverd gekregen

Uitstekende kwaliteit en nezorging

Zondag bestelt, donderdag in huis. Zeer netjes en vriendelijk afgeleverd. Bandjes voor de boompalen en beschrijving van de plantwijze keurig in apart papieren tasje bijgevoegd. Kortom, zeer tevreden.

Netjes en op tijd geleverd!

Materiaal was van goed kwaliteit. Zeer aanbevolen.

Alles top geregeld en zeer snel

Wij gingen 2 leibomen bezichtigen in Opheusden. Werden zeer goed geholpen door een mevrouw deed veel moeite om 2 dezelfde leibomen te vinden. Ze zouden ze snel bezorgen. Op de terug weg naar Bemmel gingen we nog even een bakje koffie drinken. Bij thuiskomst stond het busje van bomen kopen al voor de deur onvoorspelbaar zo snel geleverd. En kompleet de chauffeur heeft ze zelfs achter het huis gezet. Dus dik tevreden. Zal dit zeker aan iedereen doorvertellen.

Snelle en correcte levering

We hebben onze bestelling snel ontvangen. Bamboestokken net zoals omschreven. Goede communicatie en geleverd op gewenste plaats.

Mooie bomen en snelle bezorging

Mooie bomen en snelle bezorging. De bomen werden op de van te voren afgesproken plek neergezet. Heel tevreden over dit bedrijf.

Super snel geleverd zeer tevreden

Super bedrijf. Goede communicatie en snel geleverd. Kwaliteit van bomen goed. Bezorgers heel vriendelijk en behulpzaam

Prachtige leibomen, een blikvanger in de tuin

Voor de tweede keer leibomen gekocht bij bomenkopen.nl. ook deze keer snel en netjes afgeleverd. Prachtige boompjes, mooi vol in blad . Heel blij mee

Lakemondsestraat 32

4043jd Opheusden