Mega begeistert!

Super Service, sehr nett. Mega schnell versendet. Im Zusammenhang mit der Trage ist mein neues Lieblingswort „Mega“! Gerne wieder. Wir werden Euch definitiv weiter empfehlen.

Goede service.

Naar wens.

Couverture de portage GÉNIALE !

Très jolie, de très belle facture. Doublure fausse fourrure toute douce et chaude très agréable . Facile à installer par dessus bébé en tablier . Bien couvrant et protecteur. Le produit est top. Je regrette de ne pas l’avoir découvert plus tôt . La pitchoune a 14 mois et je m’en serais volontiers servi avant. Coup de gueule contre UPS pour la livraison « à domicile » facturée une fortune , mais colis laissé en dépôt à trifouili-les oies alors que j’étais à la maison. Cela ne remet pas en cause le produit

Fijn!

Bevalt goed en werd snel geleverd met leuk kaartje. Kosten vind ik ook goed te doen. Raad ik graag aan.

Perfecte service

Goede klantvriendelijke website. Snelle en transparante verwerking van de bestelling en verzending. Fijn dat we het als kado konden laten inpakken met een kaart erbij

Snelle levering, mooie producten en goede informatie!

Ik heb een hele mooie Tula draagzak gekocht die hartstikke snel geleverd werd. Op de website vond ik goede informatie om de juiste keuze voor een draagzak te kunnen maken.

Super service!

Geweldige service en keurig snel geleverd. Leuk attent cadeautje bij de bestelling. Gewoon super service en goede producten!

Goed bereikbaar klantenservice

De klantenservice in een woord geweldig De draagzak nog niet uitgeprobeerd maar voor wat ik zag in een woord geweldig ook zal ik jullie aanbevelen aan vrienden om bij jullie te kopen de prijs is geweldig de levertijd is awsome en eigenlijk verdienen jullie meer sterren maar die kon ik niet geven top bedrijf ga zo door

Aanrader

Vlotte service en levering

Helemaal top!

Snelle verzending en erg leuk ingepakt! Mooi om het zo gelijk als cadeau te kunnen geven.

Goed service, eenvoudig te bestellen

Bestellen via draagzak.nl is heel eenvoudig. De service is goed en de draagtak is goed en op tijd afgeleverd.

Goed advies van medewerker, snel, goed materiaal, stevig en betrouwbaar

Ik wist niet hoe lang de heupgordel was, via whatsapp deze vraag gesteld en heel snel antwoord gekregen. Direct besteld en ontzettend snel geleverd. De draagzak is Makkelijk in gebruik, stevige kwaliteit en voelt heel betrouwbaar. Ukkie er gelijk in gedaan en die viel heerlijk in slaap!! Ontzettend goede aankoop, voor mij betekend dit meer vrijheid met hem op mn buik en minder gehuil.. helemaal top en een aanrader !

Qualità, cura e velocità

Perfetto tutto, grazie tante

• Ci consiglieresti? Si

Ottimo prezzo e arrivato in anticipo

Il marsupio è arrivato in 4 giorni, anche con l'opzione gratuita. Il pacchetto era molto carino poi. È piaciuto anche alla bimba. Ho scelto questo servizio perché era la scelta più econonica e sono titalmente soddisfatta. Il marsupio poi è veramente bello.

• Ci consiglieresti? Si

Fantastic service start to finish...

Helpful, thoughtful, excellent value and amazing carrier. Thanks!

Tutto ok

Imballo perfetto,spedizione velocissima

Super snel!

Heb de draagzak op vrijdag besteld en zaterdag had ik hem al in huis! Perfect!

Tutto perfetto

Felicissima di aver acquistato da voi! Ottimo rapporto qualità prezzo e consegna rapidissima.

• Ci consiglieresti? Si

Es ist ein Geschenk für meinen Mann, er hat den noch nicht anprobiert. Der Mantel schaut super aus! Sehr gute Qualität und modern. Ich bin sehr zufrieden.

Rücksendung

Ich bekomme keine Antwort auf meine retoure.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Pessima azienda

Ho chiesto che il pacco mi venisse rinviato a casa e invece mi è stato mandato all'ups point e io essendo in zona rossa non posso andare. Posso capire perché non mi è stato mandato a casa? Essendo che ho speso €150. GRAZIE

• Ci consiglieresti? No

Tolle Tragejacke

Die Tragejacke gefällt meinem Mann sehr gut und das Baby passt super rein und bleibt schön warm. Die Jacke fühlt sich hochwertig an und hält Wind und Wetter ab, gefüttert ist sie aber nur mit etwas Kunstfell, was aber für die bisherigen Temperaturen bis -1 Grad ausreichte. Pluspunkt ist dass die Jacke leicht zu reinigen ist und auch in die Waschmaschine darf!

Goede communicatie, vlot geleverd. Vriendelijk bij contact

Ik heb nu al meerder draagdoeken en nu een drager besteld via deze site. Groot aanbod. Snelle levering. Ik heb naar aanleiding van mijn bestelling telefonisch contact gezocht ivm een vraag en dit contact was uiterst vriendelijk. Ik ben erg tevreden.

Top uitvinding

Wij zijn helemaal blij onze dochter van bijna 2 en zoontje van bijna 1 vechten er om, om er in te kunnen alle 2 willen ze bij mama we hebben meteen de toddler gepakt omdat we volgend jaar op vakantie gaan en we deze nog jaren kunnen en zullen gebruiken! Zeer blij met deze aanschaf.

10 Bernhardstraat

Wageningen 6707CM

About yippee!

Yippee! offers the biggest selection of ergonomic babycarriers in Europe. We sell Emeibaby, Tula, Beco, Boba, Kokadi, Hoppediz, Storchenwiege, Ergobaby and more!