Snel en vriendelijk

Snelle levering, goede service

Prima Materiaal

Zeer stevig en sterk materiaal met verluchting opening en sluiting onderaan.Super tevreden en snel bezorgd.

kwaliteitszeil voor mijn auto

Had eerst een hoes besteld voor stof en vuil, maar dit toch retour gezonden en een all weather besteld. Dit omdat er aan de binnenzijde een beschermlaag zit wat minder kans geeft op krassen. Ook was er een mooi draagbaar tasje bij , maar dat is nogal klein en denk niet dat ik de afdekhoes daar nog terug in kan krijgen. Hoes ziet er zeer degelijk uit met bevestigingsbandjes , welke je aan de spaken van de velgen vast kunt clippen.

Snel en goed te regelen

Het zeil en de zandzakjes lijken prima produkten. Minder goede ervaring heb ik met de musketonhaakjes van de zandzakjes. van de 15 zijn er al 2 kapot binnen een week. hier valt iets te verbeteren voor de zeilenspecialist.

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle levering en correct

Meer dan uitstekend

Prima materiaal alleen jammer dat de leverancier echt wel geblunderd heeft.

Het heeft me veel tijd en energie gekost om het pakket dat op een totaal verkeerd adres geleverd was op te sporen. En dit zonder dat b post ook maar enig initiatief willen nemen heeft om na te gaan wat er fout gelopen is. Jullie product is precies wat ik ervan verwachtte maar de levering alles behalve.

Lekker vlotte service en levering.

Prima kwaliteit en levering

Prima autohoes en goede kwaliteit en levering

Betaalbaar

Goede betaalbare kwaliteit.......perfecte pasvorm gewoon super snelle levering......ik zou zeggen moest alles zo zijn via internet bestellingen ik zou niks anders doen ...... Bedankt zeilen specialist

goede service

snelle bezorging en goede kwaliteit

De autohoes is goed gemaakt en past ook precies.

De bestelling was gemakkelijk te doen en de aanwijzingen op de website voor de juiste maat klopten precies. Blij mee!

n.v.t.

N.v.t.

Retour

Zonder probleem retour zenden.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering Mijn caravan is nu goed beschermd

Besteld met twijfels ( aangezien dat meestal dit soort folies zijn dun gemaakt en slecht van kwaliteit). Top kwaliteit gekregen en past perfect op mijn wagen, zeer makkelijk te plaatsen en zeer snel geleverd! Aanrader!

Moeizaam maar vriendelijk

Het bestellen ging prima en de vooruitzichten waren qua levering voorspoedig. Echter toen ging het mis omdat de levering voor de volgende dag niet op gang kwam. Hele dag geprobeerd contact te krijgen maar de telefoon werd doorgeschakeld naar het buitenland en werd niet opgenomen. Uiteindelijk in de avond contact gehad en excuus was dat PostNL zijn belofte niet na kan komen. Hij ging het uitzoeken. Later kreeg ik een track en trace van DHL die aangaf dat het pakket al geleverd was op het PostNL afhaalpunt. Daar aangekomen bleek dat zij geen DHL vertegenwoordiging zijn. Dus wat nu? Waar is het pakket dat hier al 3 dgn scheen te staan. Een oplettende medewerker had een pakket ontvangen en betiteld als verkeerd bezorgd en had DHL al opdracht gegeven het weer op te halen. Met wat gepraat en ID’s verder mocht ik het meenemen. Zeilen specialist heeft niet meer gecontroleerd of ik het had ontvangen.

Too

Snelle levering,duidelijke website

Snelle levering, mooie kwaliteit

Levering op tijd zoals beloofd.Goed bedrijf

Snelle levering en goed product

Het dakzeil past mooi, de kwaliteit op termijn moet nog uitwijzen

Bescherming auto

Alles prima in orde ,levertijd in orde .

Goed bedrijf

Goed bedrijf met snelle levering, keurig verpakt en goed materiaal!!

Terminalweg 19 a

3821AJ Amersfoort

Over DeZeilenSpecialist.nl

DeZeilenSpecialist.nl is een webshop gespecialiseerd in universele afdekzeilen voor uw boot, bakfiets, buitenboordmotor, jetski, caravan, camper of auto. Met een maximaal uitgeruste voorraad kunnen wij dekzeilen aanbieden in veel verschillende maten en kleuren. Wij streven ernaar onze producten up-to-date te houden en uw wensen en suggesties hierin mee te nemen.