Pluspunten

Klantvriendelijk, deskundig, vriendelijk en gastvrij.

Zou ik niet weten

Pluspunten

Er snelle en perfecte service. Bestelde producten zijn snel binnen. Ik zou Occasion Laptops aan iedereen aanbevelen!

Pluspunten

Perfect geholpen

Pluspunten

Zeer tevreden over de producten/dienstverlening van Occasion Laptops. Ik gebruik mijn Refurbished laptop dagelijks voor werk en dat gaat perfect! Pluspunten: + Uitstekende producten + Eerlijke, snelle en vriendelijke service + Goede garanties

Pluspunten

Zij maken hun slogan waar. Snel betrouwbaar en behulpzaam

geen

Pluspunten

Goede, snelle service Goede prijs Kwaliteit product

Pluspunten

Geven veel aandacht bij je probleem en evt. komen ze thuis om te kijken of ze je probleem ter plekke kunnen oplossen.

Toch beter kijken naar de occasions en dan bedoel ik met name de accu. Ik kan niet een hele avond met mijn laptop werken. Veel te snel moet ik hem weer aan de oplader doen. Dit probleem hoorde ik ook van mijn kleindochter. Doe gelijk een nieuwe accu in een occasion en maak de prijs evt. hoger. Dit scheelt een hoop frustratie.

Pluspunten

zijn niet te beroert om je te helpen, nemen hiervoor de tijd en staan dus altijd voor je klaar, uitleg is duidelijk

misschien meer visuele uitleg uit bij de occasions maken niet alleen de tablets die erbij staan / zijn niet iedereen is handig hiermee ( dus een geprinte korte versie van de occasion ) hiermee bedoel ik een verkorte versie van de specificaties van de occasion de gebruiksaanwijzing kan mondeling worden gedaan

Pluspunten

Snelle service en goede vakkennis

Pluspunten

Je wordt altijd vriendelijk geholpen

zou niet weten

Pluspunten

Nemen tijd voor de klant en op mijn vraag kreeg ik een duidelijk advies, waarna ze een refurbised product hebben geleverd. Het werkt als nieuw en ben zeer tevreden. Een echte aanrader.

Pluspunten

Uitermate behulpzame en enorm klantvriendelijke medewerkers. Betrouwbare en snelle service.

Pluspunten

Klant en persoonlijk gericht. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Prettige bediening.

Blijf zo doorgaan

Varsenerstraat 8