product is naar verwachting

product is naar verwachting, komt overeen met wat ik zag op de website. Ik zou in het vervolg graag meer zien van het product en niet alleen een voorpagina

Klantvriendelijk bedrijf en scherpe prijzen.

Interessante aanbiedingen, snelle bezorging en prima kwaliteit.

prettige hulp, goede levering

Ik ben prettig geholpen en heb vlot het juiste product gehad

Snel en lokaal

Cartridges werkten direct naar tevredenheid

Duidelijke website en groot assortiment

Precies gevonden wat ik niet in de winkel kon vinden. Bestelling kon ik binnen een dag ophalen in Nieuw-Vennep. Erg vriendelijk personeel en klantenservice!

Duidelijk, vlot, probleemloos en betaalbaar.

Positief

De bestellingen van mijn inktjets worden doorgaans snel en accuraat behandeld. Het is alleen oppassen dat de kleuren inktjets van 3 in een de juiste afdrukken weergeven.

Werkt perfect.

Snelke levering, maar de kortingscode van 10 % werkte niet. Ik heb cardridges besteld en kreeg een melding dat de korting niet op boeken geldt. Hoor graag hoe dit zit, deze opmerking heb ik ook bij de online bestelling aangegeven.

Geweldige service!

Probleem met cartridge is naar tevredenheid opgelost, echt prima service en vlotte afhandeling. Aanrader!

Perfekt en snel

zie hier boven

Product was voorradig,, levering snel en in mijn geval zonder portokosten. Wat het voor de lokale winkelier oplevert? Geen idee, want naar welke winkelier nu een bijdrage gaat???

Zeer snelle levering.

Tevreden.

Vlotte levering, keurig verpakt.

Zeer snelle reactie’s en een uitstekende klantenservice.

Snelle levering, mooie artikelen

Snelle levering, vriendelijk personeel

Geweldig snelle en correcte levering.

Geweldige snelle service met fijne communicatie m.b.t. de bestelling respectievelijk de aflevering.

Hele snelle levering!

De service en adviezen waren prima.

Komt beloften royaal na !!

Keurig geholpen en snel geleverd, tot de volgende bestelling!!

Klantenservice prima bereikbaar

Ik bestel vaker bij onsmagazijn. De orderverwerking en levering zijn snel.

Goed geholpen!

Onzeker over mijn aankoop en werd prima geholpen om de juiste keuzen te maken!

De levering was snel en toen ik het artikel toch terug wilde sturen en geen factuur had, kwam er een mail met alle gegevens. Prima service

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD