Snelle levering!

Snelle levering van goedwerkende inktcartridges.

Snelle levering, goed product

Tekentafel werd super snel geleverd, en ik ben heel tevreden over het bord. Wel zelf in elkaar zetten, maar niet moeilijk. Bij gebruik is hij wel vrij hoog op de tafel, maar prima mee te werken. Linealen recht zonder speling en lopen soepel.

Niet ok

Order niet verwerkt, heb na dag of 10 gebeld hoe het stond met de levering. Was vergeten? Daarna keurig geregeld.

Snelle en goede levering

Perfecte service

Prima side. Vlotte verzending. Helemaal tevreden.

Goed, maar ..........

Set kleurpotloden besteld en in notitieveld aangegeven dat ik wil dat ze extra beschermmiddelen toevoegen aan de verzenddoos of envelop om de stift van de potloden te beschermen tegen breuk. Ondanks dat ze stevig in de doos zaten tegen schuiven, is er géén bescherming toegevoegd zoals noppenfolie of papier. Teleurgesteld, bestelling wel gehouden maar zou niet snel weer bestelling plaatsen waar een aandachtspunt voor is.

Snelle levering en zeer netjes verpakt !

Snelle levering.

Keurig op tijd geleverd. Uitstekende service van de Primera ondernemer..

Fijn dat je boeken kan bestellen in eigen dorp

En de winkelier er ook bij gebaat is.

super

Zo fijn om alvast een boek te reserveren van je favoriete schrijfster, per mail op de hoogte gehouden wanneer het boek onderweg zou zijn en op de dag zelf een tijdstip wanneer ik het boek daadwerkelijk kon verwachten goed ingepakt .top service

Goed en bezorgd volgens afspraak

Bestelling gedaan en boek werd bezorgd op de aangegeven datum

Probleemloos

Duidelijk, snel en correct.

Goede service en snel verzonden

Mooi boek besteld en gelijk de volgende dag ontvangen

geweldig tevreden

Ik ben geweldig tevreden over de snelle levering, de prijs en de kwaliteit waarin de bestelling bezorgd werd. Dat plaatselijke ondernemers iets opschieten met mijn onlinebestelling is een prettige gedachte

Teleur gesteld

De bezorgtijds limiet was wel goed. Maar mijn houtskoolpotloden waren alle stuk in de binnenkant. Waarschijnlijk heeft iemand ze laten vallen of is er niet voorzichtig genoeg mee geweest. Misschien moeten losse potloden beter worden ingepakt om te voor komen dat de stiften in de potloden breken waneer ze komen te vallen. Ik had 4 houtskool potloden en een puntenslijper besteld. Alle de 4 de potloden waren in kleine stukjes gebroken in de binnenkant. Waardoor ik ze niet kon gebruiken :(

Blij met de afgesproken levering ..top

Precies volgens afspraak

Geleverd zoals afgesproken

Bestelling gedaan van boek wat op 7 september in de winkel zou komen en ik had het in huis op dezelfde dag.

Correcte afhandeling

Snelle levering.en goed op de hoogte gehouden

Wachttijd 2 dagen .

Na mijn bestelling , te hebben gedaan moest ik 2 dagen er op wachten aangezien , ik het niet direct nodig had , ik uit gaande besteld dat het artikel er met een dag zou zijn , ik weet ook niet wat de wachttijd is , vervolgens was de chauffeur , ook niet de bezorg tijd wat vermeld stond op de bon langs geweest . Een beetje knullig allemaal .

Prima ervaring bij deze webwinkel!

Mijn ervaring met OnsMagazijn is geweldig

Ik heb diverse keren boeken besteld bij OnsMagazijn, alles gaat correct.

Ik ben een tevreden klant

Ik deed mijn eerste bestelling bij ons magazijn nadat ik vooraf eerst wat had gegoogled en vergeleken op product en prijs. Ik vond het hier en toen ik het ontving bleek het helemaal aan mijn verwachting te voldoen.

Goed en op tijd bezorgd!

Hele goede service!

snelle levering en goede prijs.

Ben tevreden over het assortiment en de prijs. Maar een factuur is er nooit bij, en een prijs staat niet op een pakbon.

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD