hele vlotte levering

Hele vlotte levering voor een prima prijs.

Ik had een paar maanden geleden inkt gekocht voor mijn printer. Op het moment dat ik de inkt ging gebruiken kwam er geen inkt op het papier uit de printer. Ik stuurde een e-mailtje om te vragen of zij misschien wisten hoe dit kwam. Als antwoord kreeg ik ongevraagd gewoon een nieuw exemplaar! Wat een service, geweldig toch!

Bij Premera besteld

In de winkel bestellen en binnen 2 dagen in huis . Perfect

Uitstekend!

Zoals jet hoor!

Via winkelier in de buurt

Fijn dat dit er is

Zeer snelle levering

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

soepele bestelling en levering

prettig zaken doen

Goed en vlot geregeld

Ik bestel bij Primera, Beverhof,Beverwijk. Heb dat al vaker gedaan. Prima geholpen en het boek was er binnen een paar dagen, wat ik erg fijn vind. Dat was bij de vorige keren ook zo.

product te laat onvangen

Terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik de kalender voor een bepaalde dag in huis wilde hebben en anders de order zou willen annuleren, is daar niks mee gedaan, en is deze toch een aantal dagen later dan gevraagd geleverd. De tijd tussen de order en de gewenste bezorgdatum was 7 dagen, dus ruim voldoende om te bezorgen of te annuleren en de betaling terug te storten. Vandaar een onvoldoende voor OnsMagazijn

de lokale winkel blijkt veel goedkoper

goede service, alleen verbaasd over prijsverschil tussen Ons Magazijn en de lokale winkel, deze laatste is € 3,- goedkoper!!!! voor de kleurencartridge.

Prima naslagwerk.

Een flinke dikke pil die niet misstaat op de boekenplank. Jaren jezelf onder de loep nemen en ontsnappen aan de psychiaters. Geweldig!

Goed geregeld

Supersnelle actie

Supersnelle verzending

Goed bedrijf reageert snel en verzend snel

helemaal goed!

helemaal goed!

Alles goed

t gaat

Nadat ik mijn bestelling geplaatst en betaald had, kreeg ik een bevestiging dat alles goed aangekomen was.De bestelling zou geleverd worden,, Na 4 dagen nog geen pakketje, gebeld naar jullie, bleek dat het pakketje nog niet bij jullie geleverd was!! Bestelling werd alsnog door jullie besteld en twee dagen later was het geleverd. Toch nog goed gekomen. vriendelijke groeten van Marjan Kraan

Zeer tevreden over de klantenservice. De werknemer aan de lijn was zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles werd netjes opgelost. Ik kom daarom zeker terug.

Uniek en gaaf om de lokale ondernemer te helpen middels dit platform.

Ik heb bij Ons Magazijn een leuk bordspel gekocht. Ik had een vraag over het bestelde product en ik ben door de medewerkers van Ons Magazijn uitstekend geholpen. Erg fijn dat mijn lokale ondernemer ook profiteert van de verkoop. Immers hebben de ondernemers in de winkelstraat een lastige periode achter de rug.

Artikelen besteld en 1 dag later geleverd, uitstekende service.

slecht

Mijn bestelling zou op zaterdag 31/7 worden geleverd, echter heb ik tot nu toe niets ontvangen, vraag mij af wanneer het wordt bezorgd!

Tja

Het boek is er, maar kwam later dan verwacht. En ik heb geen idee waar vandaan. Dus hoezo lokaal? Ik snap het nog niet geloof ik....

Behulpzaam, meegedacht en supersnelle levering!

Ben heel goed geholpen, goede service en fijn contact.

De service is goed

Over de service valt niets op te merken, maar over de kwaliteit van de producten wel. De laatste tijd geeft het SecondLife Voordeelset Canon PG 540 & CL 541 XLO Zwart + 3 kleuren, ondanks een reiniging van de printerkop van de Canon TS 5151, tijdens het afdrukken een overheersende gele kleur af. Als gevolg hiervan vraag ik me af waar dat aan ligt.

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD