Ik had een set huismerk/refill HP62 inktcartridges besteld, deze in mijn printer geïnstalleerd, maar helaas werd 1 carrières niet herkend/geaccepteerd door de printer. Een groot aantal handelingen gedaan maar er bleef een foutmelding verschijnen op de display. Telefoontje naar Ons Magazijn, en de conclusie was dat ik een nieuwe opgestuurd zou krijgen, waarschijnlijk een chip foutje. Na ontvangst en installatie van de nieuwe cartridge bleek dit de oplossing. De printer print weer. Top service, waarvoor mijn dank.

Service

Snel goede service Goed en snel bereikbaar Ga zo door

Prijzen/aanbiedingen zijn scherp, concurrerend. Telefonisch contact snel en efficiënt. Zeer correct dat teruggebeld werd toen online bestelling afweek van het telefonisch besprokene!

Prima snel geleverd.

Bestelling snel in huis

Vandaag besteld, morgen in huis. Dat is helemaal top. Ga vooral zo door.

Directe verwerking, directe verzending, directe levering, binnen 2 dagen.

Correcte en vlotte afhandeling.

Snelle levering.

Top service en kwaliteit.

Geleverde producten voldoen perfect san de beschrijving en ook levering was top

Dag één besteld, dag twee ontvangen.

OnsMagazijn is snel in verwerking en houdt je goed op de hoogte.

Pakje in perfecte staat ontvangen

Goede service snelle levering

Snel en alles prima

heel erg tevreden

Vandaag bestelt morgen in huis

Zeer goede service

Nadat bestelling defect bleek te zijn aangekomen via de klantenservice direct actie ondernomen en werd alles heel netjes opgelost, top bedrijf

Alles volgens afspraak. Snel en goed!

Perfect.

Perfect.

Makkelijke website, vandaag besteld morgen in huis klopt.

Levering is goed. Duidelijke puzzelboekjes maar helaas geen filipine puzzelboekjes!

Zeer goede 1e kennismaking.

Snelle en correcte levering. Ik weet uit ervaring dat de SecondLive inktcartridges van een prima kwaliteit zijn. Dus een goede keus van de leverancier deze in het assortiment te hebben. Minpuntje...prijs van de inkt zou best wat scherper mogen!! Zeker bij een combipack!!

Snel en correct

Makkelijk te bestellen. Snel en correct geleverd

Puzzelboek besteld, Supersnel ontvangen en keurig verpakt! Zeker reden om vakerniets te kopen

Niks mis mee

Snel

Snelle levering en in prima staat ontvangen.

Heel tevreden

Vandaag (makkelijk) besteld morgen in huis en niet overdadig ingepakt. Voor herhaling vatbaar.

Heel blij met jullie eigen merk inktcartiges. Wat scheelt dat veel geld als je veel zakelijk moet printen.

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD