Keurig op tijd en nette verzending

Alles conform mijn wensen en vooral de prima prijs voor beide cartridges.

Heel blij en tevreden dat ik face-to-face mijn zaken ook kan doen. En cartridge werkt super.

prima geregeld

hadme bestelling de volgende dag al top

Goede service en volgens afspraak geleverd :)

Binnen 2 dagen geleverd!

Heel snelle levering

Besteld en snel geleverd

Bestel er al jaren, altijd supersnel geleverd. Prima bedrijf

Prima bedrijf, bestel er al jaren en dat blijf nog jaren doen. Vandaag besteld, maar dan ook morgen geleverd. Prima.

Mail voor review veel te vroeg

Ik heb nog geen pakketje ontvangen en de vraag naar mijn ervaring wordt al gesteld. Dit brengt mij aan het twijfelen of het pakketje wel op het juiste adres bezorgd is. Mogelijk beveel ik ons magazijn wel aan, maar kan dit pas beoordelen na ontvangst.

Mijn mening

Gisteren kwam de bezorger de kalender voor mij geven maar ik heb al de kalender opgehaald bij de oliemolen singel bij heron automaterialen

Kapot product

Laad niet op via usb S, knop kapot om aan te zetten

Hoco Powerbank 30000 mAh Zwart met Draagkoord gekocht. Werkt uitstekend. Handige led indicator hoe vol de pokerbank is. Inmiddels al 4 keer een iPhone opgeladen en pokerbank geeft nog 3/4 aan. Ik ben er blij mee.

Top geregeld. Super blij

Altijd jullie cartridges gekocht bij winkel foto kiekie. Maar ivm met overlijden en opheffen winkel, nu voor het eerst via internet bij jullie. Super tevreden. Groetjes, Marianne

bijzonder goed produkt

Snelle service bij bestelling, defecte cartridge per ommegaande een nieuwe toegezonden, kostenloos!

jammer

mijn kalender is niet geleverd in de brievenbus terwijl ik wel een melding kreeg dat het geleverd was door de PostNL. dus kan ik niets over het artikel zeggen helaas.

Bekwaam en doelgericht.

Bekwaam en doelgericht.

Goede kwaliteit en gunstige prijs.

Snelle levering en bij een probleem wordt het heel snel opgelost. Geen geneuzel met RMA nummers maar snelle actie.

Duidelijk te bestellen. Goed verpakt en op tijd. Kortom een perfect bedrijf.

Snel geleverd, goed produkt

Nadat ik de contacten met een droge wattenstaafje schoon had gemaakt ging de printer op gang. De zwarte cassette heb ik nog niet gebruikt dus die nog even afwachten.

Snelle vakkundige verzorging van het bestelde en snelle levering

Goede telefonische informatie.

Via telefoon kreeg ik duidelijke informatie en kon ik de bestelde cartridge ophalen in Nieuw-Vennep.

Zeer positief

Snelle afhandeling. Orima artikel!

Alles prima

Ben er zeer tevreden over.

Mijn vriend kon geen kalender vinden zo heb ik deze gekozen.

De eerste keer, dat ik iets bestelde bij Onsmagazijn, mijn ervaring is prima

Besteld en andere dag in huis. Prima en op de precieze tijd afgeleverd.

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD