Snelle levering.

Puzzelboekjes besteld en snel thuis. Was helemaal klaar met denksport . 2 week wachten op bestelling.

Op tijd en het juiste product.

Zie hierboven

snelle service

makkelijk en snel

Communicatie is goed. Bestelling is op mijn verzoek nog aangepast

Ik heb goede ervaringen met Ons Magazijn Er wordt keurig gereageerd op vragen en indien nodig wordt er nog iets aan de bestelling aangepast.

voldoet 100 % aan mijn verwachting

Op de afgesproken tijd ontving ik de inktcartriges. Ook is er nagedacht over de wijze van het bestelde. Het kon gewoon in de brievenbus.

Gewoon goed…

Snel reageren op vragen.

perfecte klantenservice, dikke duim!

Ik heb voor het eerst bij jullie een cartridge besteld. Ik heb deze in mijn printer geplaatst. Hij print direct een testpagina af. Ik leg deze onder de scanner en kopieer deze. Alles werkt..... dacht ik. Ik open een document en wil dit printen. En daar ging het fout. Ik kon dit niet printen en kreeg allerlei foutmeldingen. Via Internet van alles geprobeerd maar helaas. In de avond dan maar de klantenservice gemaild. De volgende ochtend kreeg ik een mail van Erwin met allerlei oplossingen. De meeste had ik al geprobeerd, zonder resultaat. Als het niet werkte kon ik de klantenservice bellen. Ik dus bellen. Kreeg ik Erwin aan de lijn. Keurig netjes, vriendelijk en meedenken. Weer van alles geprobeerd en tot slot een link toegestuurd met opnieuw een aantal oplossingen. Helaas zonder resultaat. De klantenservice weer gemaild. Belt Erwin mij de volgende dag zelf op. positief verbaasd over deze service. Erwin kon mij helaas niet verder helpen. Omdat het bijna zeker was dat het aan de printer(software) ligt kan ik de cartridge niet gebruiken. Erwin stelde voor om mijn geld terug te storten. Hij wou me echt helpen maar helaas lukte hem dit niet. Beste Erwin, je hebt mij supergoed geholpen. Ik heb zelden zo'n uitstekende service meegemaakt. Chapeau!! Dank je wel.

Snelle perfecte afhandeling

Snelle afhandeling van de bestelling. Klasse

Aanbevolen

Goede levering en snel

Snelle levering, goed product

Levering binnen 24 uur, prima product.

Keurige en snelle aflevering

Nadat ik eerst een foutje met mijn bestelling had gedaan werd dat keurig netjes door Erwin opgelost en had ik binnen 2 dagen een credit ontvangen . Ik heb gelijk een nieuwe bestelling gedaan en deze was er met 2 dagen . Ook telefonisch werd ik keurig netjes en beleefd te woord gedaan en kon ik mijn foutje duidelijk uitleggen, na uitleg van Erwin kon ik gelijk de juiste bestellen. Ik ben particulier dus gebruik niet veel.

Goed prijs-kwaliteit

Product van goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Prima product en prima levering

De bestelling is prima verlopen

De bestelling was in orde

Zeer goede service

Snelle levering en goed verzorgd. Ook evt. Retour zending keurig geregeld.

Snelle levering zeer tevreden

Snelle service, goed product en een goede prijs

Prima tevreden

Gebruiken al langere tijd de Cartridges voor onze Canon printer die prima werken, ook leveringen zijn correct.

Uitstekend geregeld

Vanaf bestelling tot levering, prima geregeld

Bagger!

Ik heb voor 50,- één powerbank besteld. 2 dagen later kan ik hem niet meer opladen.. de snellader werkt ook niet als ik de lader erin doe…. Dus als ie leeg is zo dadelijk kan ik hem weggooien…… hij heeft letterlijk alleen thuis gelegen niks geks mee gedaan 50 euro in de prullenbak, klantenservice is niet te bereiken telefonisch ik had geappt kwam aan geen antwoord en vandaag ging ik weer appen komt niet eens binnen.. ik denk dat de reviews gekocht zijn of iets want dit is schandalig!!!!

uitmuntend

vriendelijkheid en snelheid.

snel en goed

snelle verzending goede mooie usb kabels

Goed en snel prima

Goede ervaring en snel geleverd ga zo door

Goed product en snel geleverd

Nadat ik het product had besteld, had ik het binnen 2 dagen in huis. De communicatie over de bestelling en levering was prima. Geen bezorgkosten betaald.

Al verschillende jaren een tevreden klant.

Snel geleverd door OnsMagazijn. Helaas buiten jullie schuld heeft Post NL er drie dagen voor nodig gehad om het pakket af te leveren. Wel 2x een mail met sorry, sorry!

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD