Besteld en snel geleverd; werkt uitstekend!

Snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding

goed met uitzondering van levertijd

bestelling was perfect gegaan, het was tijdens bestelling een voorraad artikel, waarbij duidelijk vermeld staat voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis !!! vandaar dat jullie inkt patronen NIET aangeven wanneer ze leeg raken, valt de printer dus in één keer gewoon uit als het patroon leeg is. DAN is het van ZEER belang, vooral in de bedrijfssector, dat je snel weer nieuwe inkt hebt, om de kantoor werkzaamheden voort te zetten. dus voor ruim voor die 1700 uur tijd limit heb ik dan ook om 15.30 uur de order bevestigd met de betaling, zodat er voldoende tijd reste om de verzending tijdig de deur uit te doen. Krijg ik dag nadien omstreeks 1100 uur de info; pakketje word verzonden, waarna het zaterdags om 13.30 uur pas werd afgeleverd op mijn adres...... Dat is dus een dingetje dat NIET zo hoort te zijn !! als je om snelle levering verlegen zit. wat een geluk dat ik tijdens de bestelling al een reserve heb mee besteld, zodat ons kantoor NIET plotseling stil valt met facturen draaien.

Prima, snelle levering!

Snelle levering, netjes verpakt.

Snel accuraat om time

GEEN PAPIER ?

Jammer dat U geen A4 papier heeft voor mijn HP ENVY 4520

Besteld en zeer snel aan huis geleverd. En meer inkt in de module voor minder geld

Goed product snel geleverd!

Gebruiken Second Life inkt reeds langer en hebben goede ervaringen hiermee tot dusver.

Zoals altijd alles stipt geregeld.

Zoals altijd alles stipt geregeld.

Zeer tevreden qua levering en contact

Zeer snelle levering en snel antwoord op vragen.

Makkelijk te bestellen, goede prijs en conform afspraak de volgende dag geleverd. Tijdstip van bezorging ook netjes.

Heel snel en adequate service, bezorging binnen 24 uur

Ik heb inktcartridge van mijn printer bij OnsMagazijn besteld, zeer goed product, binnen een dag werd het product per post geleverd. On-line bestelling is zeer gemakkelijk en betaling zonder probleem

Verkeerde boek

Oude kaft van Stephen king besteld nieuwe gekregen

Heel erg goed

Hele snelle levering

Prima service. Goede bereikbaar.

Prima service. Telefonisch contact prima.

Prima in 1 woord

Goed op de hoogte gehouden van de verzending, vlotte levering .netjes verpakt!

Gemakkelijk bestellen en goede service.

Kan al een hele poos geen plakboeken meer bestellen via de Hema, wat ik voorheen altijd deed. Ben op Google aan het zoeken gegaan en kwam uit bij OnsMagazijn. Daar bestel ik sindsdien de plakboeken en ben er gewoon tevreden over,

Snelle en goede services

Bestelde item was snel verstuurd en binnen.

Goed geregeld

Belooft wat ze doen

duidelijke website en snelle levering

prima ervaring

Vlotte bezorging en een goed product

Mijn HP printer is al wat jaartjes ouder, dus cassettes waren iet meer te krijgen. Door een kennis gewezen op Second Life cassettes. Die gebruik ik nu al ruim een jaar en ben er zeer tevreden over. Bovendien gaan d Second Life cassettes langer mee dan de oorspronkelijk HP cassettes...

Duidelijk en snel

Fijn dat na het stoppen van de plaatselijke winkel ik het via ons magazijn kan bestellen en een dag later al thuis heb

Snelle levering, goed materiaal

Heel erg tevreden, aanrader