Verzending niet helemaal naar wens

Twee inktpatronen besteld en verwacht dat dit wel als brievenbuspakket verzonden zou worden. Dit was ook het geval, echter moest er een handtekening voor gezet worden. Wij waren niet thuis en daardoor werd het pakket naar een PostNL afhaalpunt gebracht, waardoor we er langer op moesten wachten. Bij een brievenbuspakket met alleen inktpatronen zou ik aanraden om deze gewoon bij de klant in de brievenbus te doen en het laten tekenen achterwege te laten.

Goedkoop en snelle levering

Zeer snel geleverd en duo pakket cartridge nergens goedkoop. Kwaliteit van cartridge nog niet getest.

Snelle levering, goede aanbieding, gewoon top!

Ik had 3 spellen besteld. Ik werd daar keurig over geïnformeerd met meerdere mails. Het pakket was de volgende dag al in huis. De prijs was flink lager dan alle andere webshops. Gewoon top! Jammer dat er geen gratis levering is vanaf 20 euro maar ook wel weer begrijpelijk bij een (naar mijn indruk) kleiner bedrijf.

Niets negatiefs te melden

Communicatie zoals het hoort. Snel verzonden en ontvangen. Product gebruik ik pas over een tijdje, dus daar kan ik nog niets over melden.

Goede kwaliteit cartridge.

Beschikbaarheid van producten en snelle levering

Heel erg bedankt aan de winkel voor extra geschenken bij de bestelling

Pakket niet afgeleverd op factuur adres

Niet ontvangen op factuur adres waddenlaan 54 8223cl lelystad

Zeer prettig bedrijf

Na bestellen pet mail op de hoogte gehouden van de levering. Toner paste goed en ben er zeer tevreden over. Volgende keer bestel ik weer hier.

Snelle en correcte aflevering

Makkelijk toegankelijke site. Aflevering volgende dag al

Snelheid, accuraat en keurig verzorgd!

Komt na wat het beloofd! Goede service en van een uitstekende kwaliteit! Complimenten!

Nvt

Nvt

Gebruiksvriendelijke site en snelle verzending

Gebruiksvriendelijke site en snelle verzending

Een goede service!

Blij dat ik via Ons Magazijn.nl nog aan plakboeken kon komen. Het is voortaan een hele klus om deze nog in een winkel te kunnen kopen. Nu kan ik mijn hobby's weer verder uitwerken.

Mooi boek

Prachtige illustraties

Top en snel

goede en snelle service

Bestelling werd de volgende dag geleverd. 1 retour werd ook binnen een week terug gestort. Fijne service dus.

Heel goed qualiteit snel geleverd

correct en snel

geen klachten

Prima snelle verzending!

Als er problemen zijn is de service ook prima. Top!

Keurig en snel geleverd

Volgende bestelling ook weer bij jullie

Alles goed en optijd ontvangen

scherpe prijs, en alles in goede orde en op tijd ontvangen. prima!

Prima afhandeling

Had zelf verkeerd e-mail adres doorgegeven telefonisch contact alles correct afgehandeld.

Prima, ik ben blij met jullie cartridges, omdat ze langdurig werken, bij andere merken gaat het mis.

En het wordt ook snel en kosteloos opgestuurd.

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD