Goede cartridges en uitstekende service!

Ik gebruik deze cartridges al een paar jaar. Ze zijn goed, minder duur dan de originele en de service is uitstekend.

Prima winkel!

Erg zwaar en geen snoertje

Ik had niet verwacht dat ie zo zwaar zou zijn en zonder snoertje wist ik ook niet.

Snel met medewerker de juiste cartridge uitgezocht en werkt perfect!

Lekker vlot

Prima afgeleverd en lekker snel

Vlotte levering

Daags na de bestelling was het product binnen. Het betrof inktcassettes voor een oude printer. Die kon ik bij u nog gewoon bestellen. Ik was er blij mee!

Ondanks geen voorraad supersnel alternatief gestuurd.

Uitstekende sevice

Had per vergis de verkeerde cartridges besteld. Zonder probleem kon ik deze retourneren en de juiste cartridges bestellen. Top service!

Klasse vlotte afronding

Vlotte verzending

Goede powerbank

Was opzoek naar een nieuwe powerbank die ook nog is langer mee gaat. Dit moet ik nog wel testen maar die van mijn zus kan met gemak 2 telefoons opladen dus heb positieve hoop.

Super powerbank

Het zijn geen 80.000, maar "slechts" 50000. Maar wat een beest van een powerbank. Tevreden

Zo goed en snel bedankt

De kwaliteit van de artikelen was heel goed 100% En goedkoper

Snelle bezorging. Goed product

De bestelling was in orde. De levering en de communicatie hierover was ook prima.

Vreselijk

Mij bestelling was ten eerste al ruim een week vertraagd. Om vervolgens niet een de completen bestelling te krijgen. Ik heb in totaal ruim 2 weken moeten wachten op mijn bestelling. Ze hebben ook niks laten weten toen ik naar de klantenservice toe ging. Onprofessioneel bestel er nooit meer

Snel

Prima prijs en snelle levering.

Snelle service, redelijke prijzen door korting

Na een recent meningsverschil over de kwaliteit van de geleverde inkjet cartridge van 18 ml color te gebruiken als CAN CL-541XL is overgestapt op de levering van een verbeterde versie. Als gevolg van die wijziging is de kwaliteit van de kleurafdrukken weer als vanouds.

Ik had mijn bestelling de volgende dag al

Binnen 2 dagen geleverd

Snelle levering, makkelijk bestelproces

Kon niet beter

Heel goed geholpen, zeer behulpzaam.

Uitstekend geholpen

Ik had een aantal vragen betreft de powerbank die ik had besteld, m'n vragen waren keurig beantwoord. Goed bedrijf!

top

inkt is super

goed bedrijf, slechte bezorging

op 26 april zou afgeleverd worden. we waren thuis maar hebben vermoedelijk de bel niet gehoord. direct naar het afhaalpunt gegaan. was daar nog niet. om 17:00 en 18:00 ook niet. kwam door vertraging bij postnl. 27 april was alles dicht en 28 april gingen we op vakantie, zonder cartridges.

Snelle service, goede prijs

Uitstekende kwaliteit!

Prima bedrijf. Vooral zo doorgaan.

Klantvriendelijke en snelle afwerking van de bestellingen tegen interessante prijzen. .

55 Frankweg

Nieuw-Vennep 2153 PD