suoersnel in orde

Supersnel in orde gemaakt

Snel en vakkundig geholpen

Mijn wegenvignetten bestel ik al jaren naar tevredenheid bij Wegenvignetten.nl. Deze keer had ik een vraag over een vignet en heb toen even een mailtje gestuurd. Al snel had ik een reactie met een duidelijk antwoord. Ook werd aangegeven dat ik bij meer vragen altijd contact kan opnemen. Top service!

Erg behulpzaam

Doorverwezen naar de site ASFINAG, account aangemaakt en meteen inzicht op onze aankopen. Probleem was dat we geen mail hebben ontvangen van een van de aankopen betreft toltunnels in Oostenrijk. Was braaf aan het wachten maar dag voor vertrek toch even telefonisch contact gezocht.

Goede servies

Alles volgens plan gelopen zeeer vriendelijk en behulpzaam

Uitstekend!

Zeer snelle reactie! Goed geregeld allemaal

Na een mail te hebben gestuurd met onze vakantie plannen, kreeg ik van GertJan een snel en duidelijk antwoord met alle noodzakelijke gegevens. Hierdoor snel en makkelijk alle benodigde vignetten weten aan te schaffen.

De geboden service, na een foute bestelling van onze kant, was uitstekend. Keurig afgehandeld.

De dubbele bestelling door ons zelf werd opgemerkt en keurig rechtgezet door de medewerker. Dank daarvoor.

Snelle en correcte reacties en opvolging van je aanvragen

Na de aanvragen krijg je een duidelijk overzicht van wat de stand van zaken is. Bij onduidelijkheden krijg je snel een reactie via bv. mail.

Heel fijn

Ik had een fijne, vlotte, vriendelijke en snelle communicatie mrt Anne Janssens. Snelle oplossing.

Zeer behulpzaam.

Foutje in geldigheidsduur opgespoord, doorgegeven en opgelost in een paar minuten. Geweldig!

Goeie service!

Vlot geholpen!

super snel geregled

s Morgens gemaild naar wegenvignet en nog geen 1/2 uur later kreeg ik een mail terug waar alles in geregeld was voor mijn reis naar Kroatie. Super geregeld onze dank hier voor. Mocht ik het weer nodig hebben dan zeker weer via jullie. Mvg Roel Zwiers

Door een vergissing dubbel betaald. Via mail van jullie bevestigd en teveel betaald bedrag netjes terug gestort op de rekening.

Glas helder

Fijne service

Topservice

In de avond aangevraagd. Meeste vignetten na enkele minuten in orde. 2 Tolvignetten na technische problemen dag erna in orde. Topservice.

snelle reactie via mail

Ik had een raag via de mail en daar werd ook op zaterdag avond snel op gereageerd.

Vlug behandeld geweest.

Met dat ik een verkeerde nr plaat had doorgestuurd, had ik een mail gestuurd . direct een mail gestuurd , heeft maar een paar uurtjes geduurd en alles was in orde. Dank u.

Kundig, accuraat, eerlijk en snel

Bij wegenvignetten.nl is er niet alleen een uitstekende service, maar ook een snelle reactie bij het toesturen van de vignetten. In ons geval ook eerlijkheid, toen bleek dat onze huurauto in Hongarije al een vignet had. Direct daarop een reactie: we storten het betaalde bedrag terug wanneer u dit wenst.

Snelle en correcte service

Simpele en snelle manier van regelen van je vignetten. Ik doe dit al jaren via deze website met veel gemak en tevredenheid. Mocht je vragen hebben krijg je snel en adequaat antwoord.

Makkelijke keuze en aankoop verkeersvignetten.

Duidelijke uitleg bij keuze en aankoop wegenvignetten. Snelle en correcte afhandeling van vragen of opmerkingen.

Topservice!!!!

Na een probleempje met m’n mailbox heeft deze medewerker mij uitstekend geholpen en de bevestigingsmaterialen nogmaals doorgestuurd.

Happy ending after all!

Beetje moeilijk op gang met enig misverstand, maar dan gelukkig toch nog op het nippertje alles in orde. Men had gevraagd om de documentatie van het kentekenbewijs, maar was die mail kwijt geraakt waardoor ik na enige tijd zelf contact heb opgenomen aangezien ik het vignet maar niet ontving en geen wijziging in status track and trace zag. De responsiviteit van de operator was zeer goed. En na het nogmaals doorsturen relatief snel in orde. Echter de track and trace voor het aankrijgen van het vignet Duitsland heeft nooit echt gewerkt... Maar ik ben in het geheel wel tevreden over de service ondanks de kleine bugs.... Ik beveel deze organisatie aan voor als je niet gehaast bent om alles toe te krijgen.

Ok

Goede info Snel geregeld

Ze hebben mij meteen geholpen

Snelle reactie op de mail en heel duidelijk!!

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort