Top!!!

Wat een geweldige hulp nadat ik de foute gegevens heb ingevuld. Snelle response en genoeg feedback. Keep up the good work and a thumbs up for Anne Janssen die me door gans het parcour heeft geholpen. Ik stel het van harte op prijs. Moussa

Zeer duidelijke communicatie

We werden goed op de hoogte gehouden en ik vond jullie zeer klantvriendelijk.

Vlotte Service

Heel eenvoudig

Snel en behulpzaam

Moest snel een milieuvignet krijgen.

snelle hulp

heel goed. snelle hulp

Uitsekende service

Al jaren koop ik mijn vignette hier, word altijd vriendelijk en goed geholpen door een hele aardige dame. Ze staan je altijd te woord en helpen je met welke probleem je ook hebt, binnen een paar minuten heb je je vignette binnen. Top service⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meedenkend

In gevolgen een miscommunicatie met betrekking tot het bestellen van het vignet per dit snel aangepast ;super service

Hier word je écht geholpen !

Ik kocht via wegenvignet.be drie vignetten: een Zwitsers, een Duits en een Frans. Alles tip-top geregeld en op mijn achterdochtige e-mail-vraag of ik écht geen fysiek vignet meer nodig had voor Zwitserland, kreeg ik prompt antwoord. Toen ik - zoals menig automobilist - mijn door de Franse staat raar verpakt vignet probeerde los te maken van de begeleidende brief, draaide dat lelijk in de plakkerige soep. Resultaat: een geschonden vignet. Een simpel seintje aan "Anne" van de klantendienst en ik kreeg zeer snel een duplicaat. Hoed af voor deze vlot bereikbare en kwiek reagerende helpdesk !

Ik wou vignetten voor Oostenrijk en Slowakije bestellen maar voor Oostenrijk lukte dit niet. Heb dan telefonisch contact gehad en kreeg per mail de nodige link om via ander kanaal een vignet aan te vragen. Dus snelle service gekregen. Waarvoor dank.

super snelle en vriendelijke actie

1 telefoontje en het was geregeld, binnen 5 minuten had ik het missende vignet in m'n E-mail box zitten. Gewoon super snel en vriendelijk geholpen.

Vlotte klantenservice

Duidelijke website met een snel reagerende klantenservice. Er ging iets mis bij de eerste factuur. Hier werd door Fulli verzendkosten afgeschreven. Terwijl dit ook al betaald is bij de bestelling. Na een mailtje kreeg ik dit teruggestort vanuit wegenvignetten.nl. Waar nu de fout ligt is mij onduidelijk, bijzonder blijft het wel.

Heel aardige en behulpzame

Heel aardige en behulpzame

Goede support

Per ongeluk was er een bedrag afgeschreven. Een mailtje naar autotolbadge.nl en direct opgelost. Prima gehandeld en dank!

Medewerker Bert-Jan de Zeeuw heeft mij goed geholpen. Hele vriendelijke jongeman! Nogmaals bedankt voor de goede service!

Prima, snel in huis

Makkelijk en snel in huis. Niet geheel onbelangrijk goedkoop.

Voldoet volledig!

Ik had wat haast met een vignet. Door goede klantenservice was dit zo geregeld!

Fijne ervaring

Ik ging naar Amerika en werd zeer snel geholpen.

Fijn bedrijf, snelle levering

Overzichtelijke site, snelle levering

Keurig als altijd

Alles is weer perfect geregeld zoals altijd.

Super service!

De telefonist Bert-Jan de Zeew was erg behulpzaam en vriendelijk. Super!!!!!!!

Goed op weg geholpen

Had wat vragen, vlotte en nette klantenservice. Letterlijk en figuurlijk goed op weg geholpen.

Top service!

Direct geholpen en snel binnen!

Snel en betrouwbaar

Voor wintersport vignet nodig, gelijk geregeld. Werkte als een trein.

Zeer goede service!

Snel geholpen en een fijne medewerker waardoor ik geholpen werd!

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort