Heel fijne communicatie, vlot geholpen

Toen ik vastliep op de betaalpagina werd ik heel vriendelijk geholpen door een medewerker om het alsnog snel in orde te brengen.

Professioneel, snel en vriendelijke hulp

Vraag gesteld via mail en ogenblikkelijk antwoord gekregen: top.

Koop je vignet ergens anders TIP!!

Heb vignet besteld voor Oostenrijk en Slovenie op kenteken. In Slovenie toch staande gehouden dat de vignet niet klopt en een hoge boete gehad plus moest nog een nieuwe vignet halen. Weer terug in Nederland contact gehad en uitgelegd wat er aan de hand was en dat ik mij geld van mijn Slovenie vignet terug wil omdat hij niet geldig was werd mijn verteld dat het niet mogelijk is omdat die uitgegeven zou zijn (terwijl die niet klopt). Mensen bestel je vignet ergens anders maar niet hier ik ben nog niet klaar met ze zodra ik tijd heb horen ze weer van mij.

vriendelijk en behulpzaam geholpen

bij moeilijkheden inzake moeilijkheden bij bestelling vignette(n) Oostenrijk, snel en goed geholpen met correcte uitleg.

Snel en vriendelijk

Het vignet heel snel digitaal ontvangen. En na vriendelijk telefonisch contact, ook nog heel snel aangepast qua datum. Bij aanvraag leek de datum te zijn versprongen. Hee blij met de service.

Vignetten zeer snel beschikbaar!

Iets duurder maar echt efficiënt

Topservice en snelle afhandeling!

Bij aanvraag E-vignet voor Slovenië per ongeluk verkeerde termijn ingevuld. Na vraag per mail binnen no-time aangepast door Anne. Top!

Enorm tevreden!

Binnen een aantal minuten heb je je vignette binnen, met een kleine moeite ook. En als er iets perongeluk mis gaat, krijg je binnen no time antwoord op je mail, super snelle en fijne service!

Heel snel!

Paar uur na aanvraag 's avonds al in m'n mailbox

De beste klantenservice kan je hier vinden!

Heel snel antwoord en ook heel snel actie om mijn probleem op te lossen! Helemaal top!

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en snelle opvolging

Goede en open communicatie

Vignetten snel geregeld bij Wegenvignetten.nl. Daarna nog wat vragen gehad, kreeg snel en correct antwoord op mijn vragen.

Al mijn vragen zijn perfect beantwoord zelf nog aangevuld Klasse

Vignet Oostenrijk besteld en binnen een uur digitaal ontvangen. Bleek na controle een letter fout...pfff Toch maar mailtje gestuurd en is direct door hun veranderd en ik heb nu het goede digitale vignet. Dat is echt service en helaas schaars tegenwoordig.

Door omstandigheden heb ik mijn vignet moeten annuleren was geen probleem,heb dan ook mijn bedrag terug gekregen alvast bedankt. Schmitt Geert.

Heel snelle en correcte service. Als je vragen hebt rond je aankoop, krijg je heel snel een antwoord. Top!

super

echt super service bij wegenvignetten !!!

Snel opgelost

Ik had 2 verschillende vignet gekocht, ze hadden per mail 2 dezelfde gestuurd. Contact via mail en binnen zeer korte tijd alsnog het missende vignet toegestuurd gekregen.

Snelle reactie!!

duidelijk, vriendelijk, top !

direkt antw op mijn vraag gekregen, heel vriendelijk

Bedankt voor de vriendelijkheid

We hadden een wegenvignet aangevraagd voor Zwitserland. We gingen er van uit dat dit vignet gelijk in Oostenrijk digitaal is. Jullie hebben ons hierop attent gemaakt dat Zwitserland geen digitale vignetten heeft. Goede communicatie en service

Super snel

Ontzettend hoe snel de rechtzetting is gekomen

Topservice

Op 02/06 een bestelling/betaling gedaan voor een wegenvignet voor Zwitserland. Op 08/06 noch een vignet noch een ‘trackand tracé’ code ontvangen. Diezelfde dag telefonisch kontakt gehad met de betrokken dienst van wegenvignet.nl alwaar ik op een vriendelijke professionele manier verder geholpen werd. Zoals beloofd werd me diezelfde dag nog de trackandtrace-code doorgestuurd… het wegenvignet heb ik maandag 12/06 mogen ontvangen, zoals,vermeld in de mail. Waarvoor speciale dank aan Anne. Jo

snel en correct

ook bij vragen snel antwoord!

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort