Goed en vlot klanten contact

Goede service bij wijziging

Geweldige service

Er ging wat mis buiten hun schuld. Maar het goed oplossing kwam volledig voor hun rekening. Top top top.

Perfecte service, in no-time antwoord en positief

A+++

A+++

Goed afgehandeld

Mijn vignet kwam te laat binnen waardoor ik deze bij de grens moest aanschaffen en uiteindelijk 2x heb moeten betalen. Mail contact met de klantenservice gehad en netjes mijn geld terug gekregen ondanks dat mijn retour zending kwijt is geraakt.

Vriendelijk

Super vriendelijk en snel geholpen geweest door de klantenservice.

Snelle, vriendelijke service.

De bestelde vignettem had ik binnen enkele minuten binnen. Toen het me bij een andere site niet snel lukte, (kenteken kon niet geregistreerd worden), toch ook snel naar wegenvignetten.nl geschakeld en alles was zo geregeld. Too service, snel en adequaat.

Vertraagde levering maar wel top geregeld!

Ik heb in het weekend een vignet besteld en die is direct op de maandag verstuurd. Helaas had het pakket bij PostNL een vertraging opgelopen waardoor het niet zeker was wanneer het geleverd zou worden. Het contact met de verkoper verliep soepel en snel. Het pakket is uiteindelijk op de dag voor vertrek bij de verkoper retour gekomen en die heeft mij dezelfde dag nog het betaalde bedrag terug overgemaakt. Helaas geen verkoop maar wel alles top geregeld, zo hoort het!

Goed geholpen door de medewerkers.

Ik heb een sticker besteld via de website. Door eerder te vertrekken dan verwacht kwam de sticker niet op tijd binnen, wat natuurlijk mijn fout is geweest. Hierover heb ik contact gehad via de mail en telefoon. Op beide werd ik te woord gestaan. Ik heb het verhaal uitgelegd en heb gevraagd of ik de sticker terug kon sturen en ik mijn geld terug kon krijgen. Dat was geen probleem. Sticker terug gestuurd en binnen 3 werkdagen mijn geld terug gehad!

Alles-in-één oplossing met geweldig service!

Voor onze trip door Europa diverse producten gekocht. Met mijn hoofd in de vakantiesfeer een typo gemaakt in de data waarop één van de vignetten in moest gaan en natuurlijk nét diegene die we als eerste nodig hadden. Met een bericht via de website in de late avond (na sluitingstijd) was het voordat mijn wekker de volgende ochtend ging, opgelost! Fantastisch, wij kunnen lekker op pad.

Direct 'to the point', wat een service.

Zeer duidelijke communicatie, de oplossing lag al klaar nog voor ik de vraag precies gesteld had. Ook de volgende stappen werden duidelijk aangegeven. S U P E R

Zelf fout gemaakt met datum van ingang, maar door wegenvignetten super opgelost!!!!

Makkelijk, snel en betrouwbaar!

Na eerder deze vakantie digitale vignetten te hebben besteld voor Oostenrijk en Slovenië wil ik nog een vignet voor Zwitserland bestellen. Dus vanuit m’n strandstoel in Kroatië even digitaal regelen, dacht ik… Echter na bestellen en betalen blijkt vignet van Zwitserland een sticker die naar mijn huisadres verstuur zou worden. Hier gelijk een mail over gestuurd met dit verhaal. Reactie was dat het vignet niet verstuurd wordt en ik netjes mijn aankoopbedrag retour krijg! Dat noem ik nou service.

Topervaring.

Super service. Super snel en accuraat. Top geregeld.

Vignet was snel besteld, ook vlotte verzending. Alles ruim op tijd in huis.

Zeer vlot!

Ik werd snel geholpen, vriendelijk en ook zeer goed bereikbaar!

Vignet op tijd geleverd!!!

Snelle en plezierige service!

Goed en correct geholpen en snelle reactie op vragen.

Super snelle service!!

1 mailtje gestuurd en binnen 5 minuten een antwoord en een oplossing! Echt super service!

super makkelijk

zeer vriendelijke, snelle service

Precies gedaan, wat ze hebben toegezegd

Besteld en volgende dag vignet Zwitserland in hus. Zoals beloofd.

Super snelle service

Geweldig snel geholpen

Goede en snelle service. Vignet moest naar een ander kenteken. Was binnen een uur geregeld

Snel bediend, en zeer behulpzaam!

In een paar klikken heb je het vignet dat je nodig hebt. Als de post zijn werk doet hebben we het eerstdaags ook in de bus. After service, meer bepaald de vraag naar een factuur... direct bediend.

Goede communicatie vanuit klantenservice

Ik had een vraag voor de klantenservice over een levering van een product. De klantenservice reageerde snel, professioneel en vriendelijk. Mijn vraag werd volledig beantwoord. Dit is een betrouwbaar bedrijf waar ik zeker in de toekomst zaken mee zal blijven doen.

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort