Snel in het oplossen van problemen via de mail.

Er was iets fout gegaan met onze vignet. Daarover heb ik een mail gestuurd inclusief foto’s ter bewijs en had binnen 2 uur het juiste vignet. Super vriendelijk en snel geholpen.

Goede service, snel binnen

Goede service bij vragen Snel ontvangen na bestellen

Er ging iets mis; dat probleem werd direct en zeer correct opgelost.

Voor onze aanstaande trip hebben we een vignet voor Zwitserland besteld. Zou binnen twee dagen op de mat liggen. Na een week niets ontvangen; het pakje was ook niet bij PostNL bekend. Enigszins ongerust hebben we toen contact opgenomen. Ze begrepen niet hoe het kon gebeuren, maar zouden ons in ieder geval opnieuw een vignet toesturen, met het verzoek om het eerder bestelde vignet (als dat alsnog bezorgd zou worden) te retouneren. Wat een geruststelling; inderdaad, de volgende dag lag het vignet op de mat. Nu kunnen we volgende week met een gerust hart op vakantie en als het andere vignet toch nog komt, dan sturen we dat met plezier terug.

Enkele dagen na bestelling nog geen post gehad, na een emailtje naar Anne werd dit snel opgelost en binnen twee dagen lag het vignet in de bus. Goede communicatie en service

Zoals het hoort. Makkelijke website, invullen, betalen, duidelijke info, snel bevestiging via mail en snel binnen.

Hulpvaardig

Mail gestuurd vlot antwoord en oplossing. Geweldig.

Na het boeken wilde ik nog wat wijzigen en dat werd zelfs in het weekend nog geregeld. Vignetten ook snel binnen. Top

heel snelle, vlotte en vriendelijke service

's morgens een mail gestuurd dat de online betaling niet lukte, met screenshots van de foutmeldingen, 's middag opgelost, betaald en de vignetten in de mailbox! Top service!

Ik heb een vignet voor Tsjechië en Hongarije besteld en kreeg deze supersnel toegestuurd. Ook had ik iets over het hoofd gezien en nadat ik contact via de mail had opgenomen, vrij snel daarna gelijk een antwoord. Top!!

Zeer behulpzaam

In verband met een spoedaanvraag en enige onduidelijkheid op de website ben ik goed geholpen, zelfs buiten "kantoortijd".

Zeer goede service

Correct bedrijf

Super goed geholpen met het omzetten van een kenteken

Zeer goede service

Helaas was post.nl mijn pakketje kwijt geraakt en zat ik zonder vignet. Gelukkig kwam het tweede pakketje ruim op tijd binnen!

Levering en service zijn prima

Snelle levering van e-vignet, was echter niet voor mijn auto. Even gemaild en snel had ik het goede vignet.

Goede snelle service

Nu voor de 2e keer een vignet besteld. Supersnel geregeld.

Uitstekende service. Snel en correct. Goed op de hoogte

Zie zin

Wel betaald, niet geleverd

Op 30-7-2021 vignet Oostenrijk besteld en betaald. Op 31-8, na een maand dus, niets geleverd gekregen. Op vakantie dus bij de grens een vignet moeten kopen. Tweemaal per mail en via de website opheldering en terugbetaling gevraagd. Tot op heden NIETS vernomen. Bij de bestelling werd niets vermeld of aanbevolen over aangetekend versturen en slechte verkrijgbaarheid van de vignetten in Oostenrijk. Alle lovende kritieken ten spijt, heb ik alleen maar slechte ervaringen met deze club. En 32,95 lichter.

Donderdagavond laat besteld, vrijdag de bevestiging met track & trace dat het vignet verzonden was en zaterdagmorgen al in de brievenbus.

Vignet niet op tijd binnen

Op vragen via de mail word niet ingegaan. Alleen maar iets van “normaal” gesproken moet het binnen 5 werkdagen binnen zijn. Zij hanteren dus altijd 5 werkdagen en niet zoals op de site staat, 1-5 werkdagen. Op woensdag besteld en dinsdag de week erop binnen. Te laat en heb dus aan de grens nogmaals 50 euro uit kunnen geven. Op de vraag of ik mijn geld kan krijgen komt gewoon geen antwoord. Wat een ballentent!

Goede service, snelle reactie en goed advies!

Goede en snelle service

Op laatste moment vignet online besteld, omdat er geen tankstation in de buurt was die ons hierin kon helpen. Activering ging vlot

Perfect.

Simpel, doch eenvoudig. Ik stel een vraag en krijg zeer snel een antwoord of advies. Gewoon perfect

Vignet voor slovenie binnen 2 dagen in huis!

Ik wist niet dat er voor slovenie een vignet nodig was en kwam daar vrij laat achter, even contact gehad met Anne van Wegenvignetten en zij heeft met spoed een vignet verstuurd met track & trace. Mbv de PostNl app kon ik exact zien waar mijn zending zat in het proces. Ik lees bij de reviews dat mensen een vignet niet geleverd hebben gekregen: mijn advies neem track & trace en installeer de PostNl app en je weet zeker waar de zending is. Als je zelf kiest voor standaard verzending en daar later over gaat klagen...dat lijkt me niet helemaal juist.

Nooit ontvangen

Slechte service slechte levering rond uit waardeloos

Perfecte reacties, service door Anne Janssen! Super…

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort