Goed en vakkundig.

Ik kreeg zeer vriendelijk en snel vakkundige informatie over de nieuwe situatie van het nieuwe E-Vignet in Tsjechië.

In eerste instantie ontving ik mijn vignet niet, maar na een mail op vrijdagavond on 19:00 werd dat snel opgelost!

Perfecte service

Voor mijn zoon een milieuvignet besteld voor Frankrijk. Ik had gehoord dat het nogal lang zou kunnen duren. Maar ik had het vrij snel binnen. De vragen die ik had werden keurig snel per mail beantwoord. Fijne service

Snelle levering en goed contact

Bedankt, Snelle levering van vignetten en er wordt heel snel geschakeld en geantwoord op vragen. Ik had vergeten mijn juiste adresgegevens toe te voegen maar dit werd direct, snel en feilloos opgelost. Binnen enkele dagen alles in huis. Top, betrouwbaar en voor mij heel belangrijk, het ontzorgt mij voor de vakantie :)

Annuleren vignet Slovenië

Omdat wij op het laatste moment besloten om niet via Slovenië te rijden belde ik met Sanne om te vragen of annuleren van de vignetten nog mogelijk was. Zij wilde dit voor mij informeren bij hun partner en beloofde mij terug te bellen. Sanne belde binnen 10 minuten terug en vertelde dat annuleren in dit geval nog mogelijk was. Daarna direct een bevestiging per mail gekregen waarin is toegezegd het reeds betaalde bedrag binnen 5 op mijn rekening staat. Al met al een prima ervaring met Sanne van Wegenvignetten.nl

Goede service en klantvriendelijkheid

Via wegenvignetten een vignet gekocht voor Slovenië. Echter had ik er achteraf toch geen nodig voor die betreffende periode. Via een e-mail mijn verhaal uitgelegd, zelfde dag nog een reactie en oplossing aangedragen gekregen. Kortom geld terug binnen 2 dagen. Dit is meedenken en er ook direct naar handelen. Volgende keer zal ik zeker een vignet aanschaffen.

Super snel, echt goed geregeld.

Zie hierboven.

Toppie

Excellente klantgerichte service

Mijn vignet arriveerde niet zoals verhoopt. Toch toonde deze organisatie een grote klantvriendelijkheid door transparant, open, eerlijk en vriendelijk te communiceren. Samen met mij zochten ze naar een gepaste oplossing. Een goede dienstverlening herken je wanneer er problemen zijn. Doe zo voort!

Perfecte klantenservice!

Vanwege vertraging bij PostNL mail contact gehad over mijn vignetten. Binnen 30/60 min reactie op de mail, waarna we samen naar een oplossing hebben gekeken. Uiteindelijk kwamen de vignetten toch op tijd! Bedankt voor de service!

Goeie website,en heel behulpzaam ook voor vragen zeker een aanrader.

Zeer slechte ervaring; helpdesk totaal niet te bereiken

Ik heb een factuur nodig van een bestelling. De website vermeld dat deze per email verstuurd zal worden. Dit gebeurt niet. Telefonisch nu al meerdere dagen geprobeerd contact te krijgen. Enkel voicemail, met "stuur een email" Diverse emails reeds gestuurd. Ondanks de belofte dat er binnen 24 uur gereageerd wordt, nog steeds 0 reactie.

Alles snel geleverd gekregen, snelle klantenservice

Süper Service

Süper en snelle Service aanrader om gebruik te maken van hun diensten .

Amateuristische organisatie

Op 16 maart jl reed ik met onze bestelauto door Duitsland en heb onderweg online een vignet voor Hongarije en Roemenië gekocht. Uiteraard bevatte mijn aanvraag onze gegevens, waaronder een email-adres en een telefoonnummer. Het telefoonnummer was van onze vaste lijn (had ik wellicht moeten veranderen in mijn mobiele nummer, maar weet alles maar eens van tevoren). Wat blijkt, op 16 maart jl. was er storing in het Hongaarse Vignetten Systeem (als ik Wegenvignetten.nl moet geloven) en heb ik twee boetes thuis liggen voor het niet hebben van een vignet op 16 & 17 maart jl. Uiteraard heb ik de treurige organisatie om opheldering gevraag en het enige wat ze uitkramen is Ja, eh...je was niet telefonisch bereikbaar op het genoemde telefoonnummer. Ze hadden me ook kunnen mailen, maar daar hebben ze niet aan gedacht. Toen ik de 17e weer op pad wilde en nog steeds geen vignet in mijn mailbox had, heb ik ze geprobeerd te bellen:'Vanwege Corona'zijn we telefonisch niet goed bereikbaar, NIET GOED, heb ze meermalen gebeld in de ochtend en ze waren helemaal NIET bereikbaar. Nu ik vraag om compensatie trekken ze hun handen van de claim af en leggen het balletje aan mijn kant ! Fraai is dat !

Nu alleen via mail: snel respons. Toch via bellen mogelijk maken een verbeterpunt (doorschakelsystem

Nu alleen via mail mogelijk. Gelukkig wel een snelle reactie al is een telefoonnummer nu toch ook erg belangrijk dus dat vind ik nog een verbeterpunt. Zorg dat er een doorschakelsysteem is bv

Slecht

Vignetten besteld! Een week is voorbij en heb nog niet volledig alles ontvangen. Het enige wat binnen is zijn de vignetten van hongarije en bulgarije. De milieusticker van duitsland en de vignet van oostenrijk zijn nog niet binnen!! Donderdag vertrek ik richting duitsland. Graag met spoed reactie.

ZEER ZEER SLECHT!!!

Ik heb een vignet bij wegenvignetten.nl besteld en na een week van bevestigings e-mail van verzending nog niet ontvangen. Gebeld met hun om te vragen wat er aan de hand was. Degene aan de lijn antwoordde met nog even wachten want in zijn ervaring is de post in België heel traag. Ik zei dat ik de week daarop met vakantie ging en dus wel dat vignet nodig had. Dan moest ik maar een andere kopen onderweg was het antwoord. Op mijn vraag van wat doen we als ik het vignet totaal niet krijg, een sneerderige “aangezien u het niet aangetekend heeft besteld, houdt het dan op”. Nou bij deze heb ik het na 2,5 week nog steeds niet, dus heb ik wegenvignetten.nl in deze barre Coronatijden dus klaarblijkelijk met mijn “donatie” weer een beetje op weg geholpen. BALLENTENT!!!

Te duur

Hoezo een vignet online kopen voor dubbele prijs. Bij de grens ben je in 'no time' klaar. Bij de grens kun je kiezen of je in euro of Forint betaald. Forint is altijd voordeligst. 10 dagen Hongarije online: €18,95 1 maand Hongarije online: €29,95 1 maand Hongarije grens in €: €20 1 maand Hongarije grens in F: €15 4780 forint = €15

Teleurstellend

op 31-07 vignet voor Oostenrijk besteld, vertrek 09-08, op vrijdag 07-08 nog geen vignet ontvangen, gemaild geen reactie, gebeld niemand te bereiken, voicemail ingesproken niet teruggebeld, zaterdag 08-08 geen vignet in de brievenbus. Dus nu klacht ingediend met verzoek om retourbetaling...ben benieuwd of het geld terugkomt.

Het vignet komt te laat

Ik heb na bestelling contact gehad met een medewerker. Ze verzekerde me als ik die dag zou bestellen dat ik hem vrijdag in huis heb. Op woensdag nog eens gebeld voor de zekerheid en ja hoor, hij is klaar voor verzending en gaat donderdag op de post. Zit ik vrijdag te wachten op mijn Vignet, komt er een mailtje binnen dat hij is verzonden en 96% van de tijd een dag later aankomt. Zaterdag ochtend vertrekken wij richting Praag dus die sticker is nevernooit optijd binnen terwijl mij dit 2 keer is bevestigd. Ik ga een klacht indienen en mijn geld terug vragen want ze komen de belofte met klanten niet na. Nu moet ik alsnog een vignet kopen in Tsjechië. Ik ga zaterdag niet als een koosje voor de deur op een sticker wachten met geboekte hotels. Schandalige

Helemaal top

Hoeven we niet in de rij te staan aan de grens van Hongarije

goed opgevolgd.

wat er verteld wordt klopt ook. Bedankt voor de service.

prima adres 4x vignet alles op tijd binnen

prima adres 4x vignet op tijd binnen