Heb een vignet gekocht voor hongarije kenteken doorgeven ok,

Alleen het vignet klopte niet met de auto daar ik in een fiat doblo rij,maar dat hadden ze moeten zien toen ik mijn kenteken door gaf boete was 30 euro,leuk als je vakantie zo begint. Dus foutje bedankt. kenteken was 8-VNN-39.

Heden morgen aanvraag gedaan en nu al binnen snel en Perfect

Vanmorgen op de site de aanvraag gedaan en heb nu al het vignet binnen. Super dank

binnen 1 werkdag geleverd na bestelling

Veel hogere tarieven dan de officiële (ANWB en ASFINAG) prijzen!

Had twee 10 daagse Oostenrijk vignetten besteld, plus de Tauerntunnel, Brennerpas en Arlberg Schnellstrasse. Kosten € 82,75. Zag tot mijn schrik even later dat hetzelfde bij de ANWB en ook de Asfinag slechts € 49,90 kostte! Weer een les geleerd.

Vertrouwen

Ik was beetje twijfelen dat vignetten via email niet zouden komen maar ik vertouw nu wel en ik zeg ook aan vrienden om vignetten hier t kopen

moderne oplichting , 2 keer duurder hier!

2 keer duurder dan elders ivm zogenaamd ideal betaling enz... ga naar https://web.bgtoll.bg/Evignette en betaal de normale prijs rond de €8,-

Tweede vignet gratis!

Vanwege motorproblemen met onze auto moesten wij met een andere auto op vakantie. Anne stuurde ons een nieuw vignet geheel gratis toe!

Echt geweldig en betrouwbaar ☺️

Per toeval erachter gekomen dat Bulgarije ineens digitaal tol had! We vetrekken vandaag en gisteren de tol besteld. Voor de zekerheid vandaag gebeld en ze namen de bestelling gelijk in behandeling!! Tol net digitaal ontvangen👍🏼Super service🤗

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Site eenvoudig te vinden, vignet eenvoudig aan te vragen. Snelle en betrouwbare levering.

Op tijd geleverd

Betrouwbaar

goede service

In 1 woord:geweldig. Dit zeg ik ook als oud inwoner van Amersfoort

Gemakkelijk online te bestellen

Super geregeld

Prima geholpen en netjes op de hoogte gehouden wanneer wat komt Top

goeie afhandeling

nog nooit via online vignet besteld? moet zeggen bevalt goed en wordt gelijk behandelt. bedankt.

Pluspunten

Snelle en accurate hulp

Pluspunten

Snelle afhandeling!! Ook in mail contact super!

Pluspunten

Snelle en duidelijke service met heldere toelichting.

Kan eventueel nog beter weergeven hoe digitaal vignet werkt bij de controle poorten.

Arnhemseweg 2

3817CH Amersfoort