alles bestens, danke

alles bestens, danke, wie beschrieben;

Zeer snelle en behulpzame klantenservice

Zeer snelle en behulpzame klantenservice

Einfach super!!

Super verpackt, super schnelle Lieferung, genaue Beschreibung, rundum alles super!!!

De service na aankoop vind ik erg belangrijk, en mijn geval was deze zeer positief.

Goede communicatie, snel antwoord op vragen. Afhandeling van defect toestel is correct en vlot verlopen. Doe zo verder eleshop !

Top Elektronik Shop!

Schnelle Lieferung, sehr guter Kundenservice und top Preise!

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en duidelijke communicatie. Eindelijk weer eens een bedrijf waar je met gerust hart kunt kopen zonder verrassingen.

Alles bestens.

Schnelle Lieferung. Sicherung ist wie beschrieben, Multimeter funktioniert wieder. War sicher nicht der letzte Einkauf

Duidelijke webshop, en snel bezorgd

Ik had een bestelling geplaatst voor een tinzuiger en wat ander bijbehorend materiaal. Het was allemaal heel duidelijk te vinden in de gecategorizeerde webshop. En na het afronden van de bestelling had ik gelijk een bevestiging en kon ik mijn bestelling status inzien.

Producten van een hoge kwaliteit met snelle levering

Nog nooit een slechte ervaring gehad met deze webshop. Levering is altijd wanneer ze zeggen dat het gaat geleverd zijn. De producten zijn van een hoge kwaliteit. Ze hebben niet alles maar je kan er op vertrouwen dat hun selectie van producten in orde is en lang zijn dienst zal doen.

zeer snelle. netjes in doos

Alles gekocht snell dienst. Bedankt

Prima gereedschap

Snelle levering van een goed product

Het product, een NanoVNA, voldoet tot op heden aan mijn verwachting. De tijd zal het leren of het product blijft voldoen. Met Chinese clone's via Aliexpress voor een lagere prijs, heb ik na verloop van gebruik slechte en irritante ervaringen. O.a. touch-screens die van zeer slechte kwaliteit bleken te zijn...enfin...irritatie.

Goede verpakking en levering vlot zonder schade.

Erg tevreden over Eleshop. Heb r al veel aangeschaft en steeds naar voldoening. De levering is in de beloofde korte tijd en komt aan zonder schade.

Es war alles okay

Übersichtlicher Bestellvorgang, schnelle Lieferung, gute Qualität. Leider kein Kauf auf Rechnung möglich

ok

ok

Goed product snelle levering

Het mooie van het soldeer station is dat je er nieuwe punten bij kunt bestellen evenals andere producten

Correcte, snelle levering.

Product zoals beschreven, snel geleverd tegen correcte prijs

Fijne winkel

Snelle service en ook snel reactie op vragen via de mail. Ik kom graag terug.

Zügige Problemlösung.

Bei meiner ersten Bestellung bei Eleshop war ich nicht zufrieden über die Lieferung. Ein kurzes Telefonat am Tag der Lieferung und das Problem wurde direkt gelöst. Am selben Tag bekam ich noch eine E-Mail, dass der Artikel neu verschickt wurde. Zwei Tage später bekam ich eine neue Lieferung. Toller Service!!! John.

Erste Klasse

Product as described and fast delivered, 1a, thank you

Product as described and fast delivered, 1a, thank you

Preis - Leistung stimmt

Für Hobby völlig ausreichend

Spektum Analyser TinySA

Toller Shop, gerne wieder!

Erste Bestellung perfekt gelaufen. Ware wie versprochen und schneller Versand. Bin sehr zufrieden!!

Nun, so viel Erfahrung habe ich nicht gemacht. Das war meine erste Bestellung und es ist alles perfekt gelaufen. Ich bin sehr froh, dass es hier noch bleihaltigen Lötzinn gibt. Für den Gelegenheitslöter ist das etwas einfacher zu handhaben :-) Dir Lieferung ist schnell bei mir angekommen. Qualität war wie erwartet und der Preis war angemessen. Ich kaufe Material aus dem Bereich "Platinen löten" nicht sehr oft. Und weiter empfohlen habe ich euch auch schon - Grund war wieder der bleihaltige Lötzinn!

Uitstekend.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Kanaaldijk-Noord 109 A

5642 JA Eindhoven