Correcte afwerking en snelle levering

Zowel de fysieke winkel als de online shop zij. Erg prettig.

M.ooie stof

Prachtige stof

Snelle en correcte levering

Vlotte en nette afhandeling van de transactie

Mijn beschrijving hierboven zegt alles. Ik ben zeer tevreden. Als aanvulling wil ik nog zeggen dat het aanbod aan stoffen mooi, uitgebreid, uitstekend van kwaliteit en bovendien zeer schappelijk geprijsd is. Ik kan het absoluut aanbevelen. NB: ik vertrouw er volledig op dat mijn gegevens uitsluitend gebruikt worden voor deze review en niet aan andere (commerciële) partijen beschikbaar worden gesteld.

Snel verzonden en prima kleding.

Snel geleverd, producten volgens verwachting.

De feestkleding werd snel bezorgd, hoewel het feestkleding betreft valt de kwaliteit me niet tegen.

Super !

Bestelling is niet goed gegaan. Dit werd dezelfde dag nog opgelost zonder extra kosten. En was de volgende dag al binnen! Top!

Leuke stoffen

Leuke stoffen, maar als je haast hebt beter even naar de winkel dan via website bestellen. Helaas duurt de levering erg lang via de site.

What you see is what you get ;)

Heel makkelijk om stof te bestellen, niet lang gewacht om het via Post NL in Amsterdam te ontvangen. Prachtfoto De kleuren waren exact zoals weergegeven. Heel tevreden

bestelling was keurig verzorgd

Bestelling was keurig verzorgd en vrij snel in huis. Wat ik wel jammer vind dat de kleur erg tegen viel, ik had licht grijze houtje touwtje knopen besteld volgens de website maar de kleur lijkt meer op lila dan grijs. Ik heb ze nodig op een licht grijs gehaakt vest. maar daar kunnen jullie niets aan doen komt vaker voor. voor de rest heb geen aanmerking het zag er verzorgd uit.

Na zorg zeer goed.

`uitstekend

Helaas kon ik de stof niet gebruiken Ik heb een andere keuze gemaakt.

De pruik werd geleverd met een enorm getoupeerde bovenlaag, waardoor het leek alsof de pruik reeds is gebruikt. Ook ontbreekt de opwaardse krul volgens het plaatje. Ik probeer nu de boel van de klitten te ontdoen en er nog een krul in te krijgen. Helaas is ruilen niet mogelijk?

De stof die ik besteld had was niet voorradig en n samenspraak is er een andere stof gezocht die mooi bij passend was

tevreden

n.v.t

Mijn order zeer verkreukeld ontvangen.

Ik ga dit artikel niet meer bestellen bij Hoofs.

Snel en netjes

Goede informatie mbt de levering. De stof viel wat tegen (stippen groter dan verwacht) maar dat is mijn eigen schuld.

Netjes en goed

Snel survies

Keurig verzorgd. Levering niet bijzonder snel, maar redelijk

Het was precies wat ik besteld had.

Goede duidelijke webshop. Kleuren van de stof zijn goed weergegeven. Goede levering.

Had mijn stof snel nodig, even gebeld en de medewerkers hebben zo hun best gedaan dat ik de stof optijd binnen had.

goede service

goede service zowel de web shop als winkel

Van te voren stofstaaltjes gevraagd. Was keurig en duidelijk opgestuurd. Daarna voor mij de juiste stof besteld. Heel blij mee!

Vughterstraat 181183

5212GB Den bosch

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.