Helemaal goed, alles was prima geregeld! Als je kaartjes wilt, koop ze bij deze partij!

Goede ervaring, kaartjes ruim van tevoren ontvangen en de service was niks op aan te merken. Had via een vriend van ze gehoord en zal ze zelf nu ook bij andere aanbevelen.

Ge-wel-dig!!!

Voor de tweede keer bij voetbaltrips geboekt. Deze keer alleen een voetbalkaartje voor manchester united tegen sevilla kwart finale Europa league. 1 ste rang kaartje geboekt. Zat op de lange zijde, ter hoogte van de middellijn op rij 5!!! Top plek!!! Uiteraard beveel ik voetbaltrips aan en zal zeker weer een wedstrijd van united hier boeken.

Champions League - City vs Bayern

Vlot tickets ontvangen, goede plaatsen. Als supporter van City uiteraard mooie match gezien, 3 - 0. 90 minuten ambiance, aanrader!

Bucketlist

Deze kan ook ook weer van mijn Bucketlist. Blij dat ik deze ervaring heb mogen delen met mijn jongste zoon!

Perfect geregelde voetbalreis

Heerlijke voetbalreis naar Manchester gehad. Dinsdag de CL wedstrijd tussen Manchester City vd Bayern München en donderdag ManUnited vd Sevilla. Uitstekend geregeld door de mensen van Voetbaltrips. Goed hotel en heel goed plaatsen in het stadion.

zeer betrouwbaar 100% correct

hadden enkel toegang tickets voor United en deze zijn perfect en volgens afspraak ! Hebben een top avond beleefd

Kaartjes perfect geregeld

Mooie wedstrijd in de premier league tussen Fulham en West Ham in een geweldig stadion. kaartjes bij ingang via telefoon laten scannen, perfect geregeld. Kaartjes 10 dagen voor wedstrijd in bevangen via e-mail. Aanrader!!!

Geweldige sfeer en de gemoedelijkheid tussen beide supportersschare.

Een dag om niet snel te vergeten

Na een paar uurtjes rijden vanuit Groningen kom je binnen in een wat grauwe stad. Hoewel je op eerste oogopslag niet gelijk in de wedstrijd sfeer komt slaat dit in het centrum al snel om naar een dorpse sfeer. Hoewel de faciliteiten rondom het stadion niet de schoonheidsprijs winnen geeft het je wel direct het warme clubgevoel wat bij een club als Borussia Dortmund hoort. In het stadion voelt het aan als een voetbaltempel waar samenhorigheid en dus Borussia Dortmund leeft. De support komt van alle hoeken van het stadion maar natuurlijk is de “gelbe wand” uniek. Wanneer de spelers na rust weer het veld op komen wordt maar weer duidelijk wat het belangrijkste is door de duidelijke boodschap van de fans door middel van spandoeken en spreekkoren van zowel thuis als uit vak : Voetbal behoort toe aan de mensen. Tuurlijk is de 2-1 overwinning tegen Union Berlin een stap dichterbij een mogelijk kampioenschap maar alles wat buiten die witte kalklijnen plaatsvindt is wat deze club en ervaring uniek maakt.

Goede communicatie

Van begin tot eind is goed gecommuniceerd over het proces van bestellen en leveren.

Fantastisch en goed geregeld zonder zorgen!!

Alles is op rolletjes verlopen, fantastische pmekken in het stadion en wat een voetbalbeleving hebben wij mogen ervaren in Manchester en Liverpool! Grandioos! Top!

Goed geregeld

Betrouwbaar en prettig contact

Top weekend/wedstrijd

Wij hebben echt een top weekend gehad. Omtrent de tickets liep alles heel soepel. De plekken die we van jullie hebben gekregen waren top! Naast het uitvak, en dan de interactie met het uitpubliek. De wedstrijd was top met twee geweldige goals. En niet te vergeten de afgekeurde goals van Brighton. Al met al zat alles in die wedstrijd. (Tip: white harte lane Pub) zit vlakbij het stadion en ademt voetbal. Wij zijn daar naar de nog 3 uur blijven hangen. Ik wil jullie bedanken voor de prettige samenwerking! Ik kom in het nieuwe seizoen zeker bij jullie terug.

De trip was perfect georganiseerd.

Super reis gehad zonder zorgen en alles perfect uitgelegd op voorhand. Doen we zeker opnieuw

Prima bedrijf om je tickets aan te schaffen!

Wij hebben een mooie reis naar Liverpool gehad met een wedstrijd van Everton - Spurs. Was prima geregeld via Voetbaltrips.com Binnenkomst ging erg soepel, wij hadden de tickets uitgeprint. Mooie plaatsen op de lange zijde met goed zicht. Wedstrijd was spannend met een 1-1 in de laatste minuut. Onze volgende trip gaat naar Duitsland of Spanje, wij zullen zeker weer bij jullie de kaartjes aanschaffen.

Goeie plaatsen mooie wedstrijd. Al met al een aanrader!

Topervaring!

Alles heel vlot geregeld! We kregen 2 zitplaatsen naast elkaar met een heel goed uitzicht. Op en top kunnen genieten van de match Manchester United-Brentford!

Prima genoten van een Engels voetbal duel op zijn Engels, in goede sfeer met prima plekken in het stadion. Contact met voetbaltrips perfect! Reageren snel en komen alles na wat ze zeggen. Gewoon top geregeld.

Geweldige voetbalervaring!

Wij (vader en zoon) zijn met z'n 2en naar Manchester City - Liverpool geweest. Goede communicatie over de tickets, zodat alles naar wens geregeld werd. Voetbaltrips had alles perfect geregeld, waardoor wij een fantastische wedstrijd hebben kunnen zien. Met een 4-1 overwinning van Manchester City, was dit een trip om nooit te vergeten.

Het is een beleving om een wedstrijd in een grote competitie te kunnen beleven.

Het was TOP, enorm genoten. Ook de opvolging, logistiek en administratieve afhandeling van Voetbaltrips.com verliep vlekkeloos, mijn complimenten daarvoor!

Alles heel vlot verlopen!

Duidelijke communicatie, alles vlot verlopen, een aanrader! (Man city-Liverpool)

Onvergetelijk!

Mijn zoon en ik hebben voor zijn 16 jarige verjaardag de CL wedstrijd tussen Bayern en PSG op 8 maart 2023 bijgewoond. De tickets hadden we via vOETBALTRIPS.COM besteld. Dat ging allemaal heel soepel, we wisten duidelijk waar we aan toe waren en kort voor de wedstrijd kregen we nog extra informatie over de kaarten en wanneer deze te ontvangen. Supergoede service dus!

Service is top!

Wij zouden naar Liverpool - fulham gaan echter zoals dat vaker kan gebeuren in Engeland werd deze verplaatst, we kregen direct een mail van voetbaltrips met een aantal opties, we hadden O.a ook de keuze om naar Manchester - fulham fa cup te gaan, dit was na onze goedkeuring ook snel geregeld en konden we naar deze wedstrijd gaan. Toegang naar stadion super geregeld en uiteraard een mooie wedstrijd. Wij gaan zeker nog een keer !

Geweldige wedstrijd en super service van Voetbaltrips.com

Wij zijn met zeven man naar de FA Cup wedstrijd van Manchester City - Burnley geweest op 18 maart 2023. Het was een prachtig weekend waarin wij een fantastische wedstrijd hebben mogen bezichtigen. City domineerde in deze wedstrijd en heeft de wedstrijd gewonnen met maar liefst 6-0 met o.a. een hattrick van Haaland! Voetbaltrips.com had alles keurig voor ons geregeld, waardoor wij feilloos het stadion konden betreden. Zeker een aanrader dus om deze toppers te raadplegen voor een mooie wedstrijd!

mooie voetbalervaring in ouderwets stadion

Mooi weer. Lekkere pints. Goede sfeer. Perfecte plaatsen. Veel doelpunten.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.