Geweldige trip naar Londen met wedstrijd van Chelsea

Op vrijdagochtend naar Londen gevlogen, waar we in een goed hotel verbleven. Op zaterdag laat in de middag naar de wedstrijd van Chelsea gegaan. Genoeg tijd dus ook om nog wat van de stad te zien. Goed geregeld als pakketreis!

Geweldige ervaring

Tuurlijk is de wedstrijd opzicht Barcelona Real Madrid al genoeg om naar uit te kijken maar als dan ook nog alles goed geregeld is qua tickets kan je rustig toeleven naar de wedstrijd dus dit was echt een unieke ervaring

Super wedstrijd en zit plaatsen

Super wedstrijd gehad met vrienden. Kon goed overleggen met de organisatie wat we wouden. En er werd goed naar onze wensen geluisterd. Of terwijl top avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle en fijne service!

Op onze vragen kregen we snel reactie en alles werd duidelijk omschreven in de mailcontacten die we hebben gehad. Er werd goed mee gedacht in onze wensen. En wat een ervaring om The Den, het stadion van Millwall te zien en voelen. Wat een ervaring!

Fantastisch!

De reis naar Londen is geregeld door voetbaltrips. Alles was dik in orde,vliegreis,hotel en tickets voor stadion. Er wordt duidelijk gecommuniceerd vooraf gaande de reis,erg prettig.

Werkelijk onvergetelijk! En van begin tot eind top geregeld.

Het was onvergetelijk! De routebeschrijving, tickets en hotel waren erg duidelijk en op tijd geregeld! Verder was de rest ook top! Plekken in het stadion waren perfect, wedstrijd was goed (ondanks dat Everton verloor) en de kamer was prima. Contact met jullie voorafgaand aan het weekend was prima. Wedstrijd waar we eigenlijk heen gingen, kon niet doorgaan omdat Manchester United de finale van de FA cup had bereikt. Dit werd echter op tijd aangegeven en er werd ons keurig een keuze voorgelegd. Wij kozen voor een vervangende wedstrijd dat weekend en dat was een goede keuzen. Al met al zijn wij zéér tevreden over het hele gebeuren! Mijn vader en ik hebben een onvergetelijk weekend gehad en we hebben ons geen moment druk gemaakt of dat alles goed zou lopen. Wij zouden jullie zeker aanraden!

Goede communicatie Tijdige levering van de kaarten Betrouwbaar

Voetbalwedstrijd van PSG bijgewoond. Communicatie ging erg makkelijk. Snel en vriendelijk antwoord. Voetbaltickets in de mail geleverd. Verliep op rolletjes bij het stadion!

Alles ging perfect

Fijne flexibele oplossingsgerichte organisatie

Prima ervaring , ondanks een verschoven wedstrijd toch een fantastisch alternatief aangeboden gekregen. Makkelijk te bereiken organisatie die snel ben adequaat reageert!

Geweldige belevenis en super geregeld

Kaarten besteld voor Crystal Palace- Manchester City… goed ontvangen via de mail , duidelijk ook wat te doen en waar rekening mee te houden… Superplaatsen en een geweldige belevenis gehad met ons allemaal

Top geregeld!

Kaarten voor Arsenal gehaald, 2 dagen voor de wedstrijd. Kaarten op tijd gekregen en snel reactie gehad op vragen. Alles goed geregeld en duidelijk!

Wat een geweldige plaats hadden wij Bayern München

Snelle service en fantastische plaatsen geregeld. Dank je wel. Wij maken hier zeker vaker gebruik van.

Een belevenis met spektakel in de BayerArena van Leverkusen

Ik ben met mijn vrouw en kleinzoon een weekendje weg geweest en op de zondag avond de BayerArena bezocht voor Bayer Leverkusen tegen Bayern München. Heerlijke sfeer in dat stadion, mooie zitplaatsen en een overwinning van de thuisclub. Als je met de auto komt is onze tip om die op de gratis ( 2 uur voordat de wedstrijd begint) parkeerplaats Kurtekotten te zetten en dan met de gratis pendelbus naar en van het stadion te reizen.

Geweldig georganiseerd door de jongens van voetbaltrips.com

Zaterdag 18 maart naar Dortmund afgereisd, samen met mijn zoon, om daar de wedstrijd Borussia Dortmund tegen FC Köln te zien. Kaartjes via voetbaltrips.com geregeld, op de familie tribune. E.e.a. was prima geregeld, wij kwamen het stadion zonder enige problemen in. Top geregeld dus!

Goede service en op tijd versturen van de tickets

Voor de tweede keer tickets gekocht bij Voetbaltrips.com, en weer tevreden. Alles goed en op tijd geregeld.

Engels voetbal op z’n best.

Engels voetbal op z’n best.

Aanrader

Wanneer je een voetbalwedstrijd wilt bezoeken in het buitenland, raad ik voetbaltrips zeker aan. Ik heb hier nu al meerdere keren mijn tickets gekocht voor Dortmund wedstrijden. Ze zijn erg betrouwbaar en tickets worden altijd ruim op tijd geleverd.

Service voor een optimale beleving!

Een duidelijke website en snelle offerte. Goede service en vlotte reactie als er vragen zijn. Reeds vaker geboekt bij Voetbaltrips.com, digitale tickets werkt perfect. Mooie plaatsen in het stadion met bovendien de mogelijkheid op een upgrade waardoor we dicht op het veld kwamen te zitten.

Kan net beter

Kaarten zijn netjes op tijd per mail !!

Prima geregeld !

Tickets geboekt voor Liverpool doch wedstrijd werd verplaatst omwille van FACup. Vrijwel onmiddellijk op de hoogte gebracht door Voetbaltrips (zoals het hoort). Voetbaltrips had ook reeds het initiatief genomen om een aantal opties/alternatieven voor te stellen (voor het betrokken speelweekend). We konden ons vinden in de FACup wedstrijd van ManCity-Burnley. Gezien de score (6-0!) de beste optie gekozen :-). Tickets ontvangen met duidelijke instructies en toegang zonder probleem tot de wedstrijd. Prima plaatsen. Kortom top service en gezien de 'lagere' prijs voor ManCity wedstrijden nog een tegoed voor onze volgende trip, alvast ook met Voetbaltrips.

Super genoten en perfect geregeld Hotel had geen ontbijt dat was het enige om te klagen Wel heerlijke koffie

Ruim € 500 weggegooid!

Ik heb via Voetbaltrips.com kaartjes gekocht voor Bayern München. Helaas werd de wedstrijd verplaatst, waardoor we de wedstrijd niet konden bezoeken. Ik heb Voetbaltrips.com gevraagd de kaarten om te ruilen voor kaarten van een andere wedstrijd, maar daar werkten ze niet aan mee. Daarom was ik genoodzaakt de reis te annuleren. Voetbaltrips.com rekende hiervoor ruim € 500 aan annuleringskosten. Bovendien kreeg ik het restant van betaling niet in geld teruggestort, maar in de vorm van een tegoed bij Voetbaltrips.com. Dat is ook een vorm van klantenbinding!

Geweldig !!!!

Fijne communicatie,betrouwbaar,echt de moeite waard.

Geweldige dagen gehad super geregeld met de kaarten! Dikke pluim.

Op naar de volgende wedstrijd.

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.